Hygienpass, -check !

Kursen idag var helt bra, mycket intressant ! Dessvärre hade vi en nojsig tant med som kommentera ALLT och fråga om ALLT, suck. Utan henne hade den varit ännu bättre :) 

Han som höll i kursen, Ralf var helt ok o lyssna på, ingen överentusiastisk person o inte heller en tråkmåns som babblar så man somnar. Klockan 1 var det "prov"/tent". Vilket gick superbra, lätta frågor, lr påståenden eg och man sku bara svara rätt/fel så :) Jag har även redan fått reda på att jag klarat mig ! Men så var det bara 2 som faila också så :p Woohoo ! Så nu har jag papper på det också :))

På tal om papper så fick jag mejl av Lillsved idag, att dom mottagit min ansökan o att jag får svar v.22 ! Jag som har noll koll på veckor :o ---> google ! Nästa vecka är vecka 20 ! Shit ! Det betyder ju att jag snart får besked :D Hoppas bara dock inte man måste svara direkt, för jag vill ju se o jag kommer in på H & R lr lyckas få ett jobb.

På tal om jobb så hittade jag ett par i tidningen igår kväll som jag tänkt söka ! hihi jobb som jag inte riktigt vet om jag kan få men som jag nog sku villa ha ! Dom flesta var 1åriga vikariat, börjar i augusti o slutar i juni ! Och det skulle passa perfekt ! :D För då skulle jag kunna resa nästa sommar ! Och vara ledig o njuta o bara ströjobba om jag kände för det :DD Awesome !!! Meenn nu ska jag inte låta mig kastas iväg, jag ska få nått jobb också. Usch, ogillar att skriva ansökningar ! Men nu, tack vare ÅUF o Leader så har jag fått läsa en massa ansökningar o börjar få lite koll på hur man ska formulera sig, så det är ju skönt iaf :)

Men ansökningstiden gick ut om typ 2 veckor så lite tid på mig har jag ju iaf :) Annars så har jag rätt mycket jobb o planer framför mig. Nästa vecka jobbar jag mån-fre på GHS och sen lör-sön på arken. Och sen är det fortsättning på arken veckan efter det. Men det ska bli skönt o komma bort därifrån ett litet tag, o göra lite annat :) 

Helgen är välfylld, ikväll kommer Måns o ev Linus till stan o som det ser ut nu så ska vi bara chilla, det regnar nämligen :( Hade det varit fint väder hade jag haft lust att gå o sitta på nått ställe ist, Park sku ha trubadur t.ex :) Meen i detta väder blir jag hellre inne, snackade med Göran tidigare o hans plan b var chips & film. Hoppas det blir plan b, för det låter lockande :)) Imorrn är det sen möte kl 1. Vårmöte på berghyddan !

Och sen efter det ska jag packa för faster & jag tar båten som går halv 7 till Sverige för att träffa Casper ! :D åh va kul det ska bli ! Eftersom jag missa dom i påskas så har jag inte sett han sen i julas :o superduperlänge sen! VI ska fira att lillgrabben idag, fredagen den trettonde, eh blir hela 3år gammal ! :D Liten blir stor ! Jisses, han är verkligen ingen liten bebis längre. Meen snart , närmare bestämt runt midsommar ska han bli storebror ! Ååh va kuuul med en ny bebis i släkten ! En liten flicka, hihi åååh :)) Även fast hon inte kommer bli mitt gudbarn (antar att dom lär välja andra,  är ju inte många som väljer samma till alla barn precis ;P) såå kommer jag tycka lika mycket om henne, så det så ! Hon kommer ändå vara mitt kusinbarn så :) åååh, va kul det ska bli :D

Innan killarna kommer till stan så ska jag städa lite, eller plocka grejjer egentligen för det behövs ! Meen dom sku komma mot 8 tror jag, så jag har lite tid att chilla på till ;) ser fram emot en skön chillkväll med trevligt sällskap ! :)

Trevlig helg på er alla ! Avslutar med en bild på födelsedagsbarnet : 


En gammal bild på grabben, ca 1½år gammal sku jag tro (: 

Stort grattis till min favoritgudson! <3

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0