Hygienpasskurs !

Är vad jag, min bror och Jakob ska på imorrn ! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, kanske bäst o va öppen bara o hoppas den är intressant även fast jag anar att den lär va aningen "självklar o trååkig" av vad jag hört av mina källor ;P hah meen bara jag klarar provet sen så är jag nöjd ! Bra med intyg som påstår att man kan nått :D

Annars ikväll så var jag o gymma, och hör och häpna träffa GÖRAN ! :O haha och jag var inte den första som sagt det tydligen heller ;p tydligen har grabben gått på för lite gympa, så han måst kompensera ;P såå kan det gå :p

Nu sitter vi familjen samlade och kollar på hockey, Ryssland - Kanada. Det var precis avblåst eftersom dom inte kunde avgöra ifall det var mål eller ej, spännande minst sagt ! Vinnaren möter Finland, så matchen har nog betydelse, inte för att jag bryr mig så mycket meen det är klart att jag hejjar på Finland förståss :D

nå, det om det :) matchen har väl en kvart kvar ungefär o sen är det sängen som gäller ! Så man orkar sitta o lyssna imorrn, var ju ett tag sen jag gjorde det ;D

Nattinatti !

                                                                                                                                             // glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0