Jobb, posten & body jam !

Jaa, nog längtar jag till helgen jag iaf, jisses vad trött man blir av o jobba :o slut som artist ! Nu har jag då fått reda på att jag har jobb mån-fre nästa vecka på ghs om jag får ledigt från arken, dags o prata med chefen kanske, hehe

När jag kom hem idag så låg det en lapp från posten så åkte direkt dit o hämta ut mina underbara skooor ! Och dom passa perfekt :DD Härlapärla ! Skor -check!

Jag hade ju planerat att fara o gymma med maria idag meen det blev inga av, hon hade ont i foten tror jag det var och seen så kom jag ju på att jag har body jam nu om 40min! Så ska på det ist (: Och sen ska jag se om Jennifer o: co fortfarande spelar volleyboll när jag är klar på avancia :) För nu sitter hon här o är lite purig över att hon inte kommer in i sin lägenhet, haha :D så går det när man lånar ut nyckeln o inte har en extra, uups :)

Nä nu ska vi börja röra på oss ! Avancia nästa ! ((: 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0