Kan inte sova !

Nä, det kan jag inte. Så har fördrivit den senaste timman med att läsa bloggar, fundera och lyssna på steelfm i hörlurar. Mysigt på nått vis, sover ju i Sund och mamma är lättväckt så vill inte störa i onödan. Dom har en bra mix på kvällar/nätter måste jag säga. Lugna , fina, härliga låtar. Mycket passande :) 

Meen nu har jag läst klart alla bloggar, känner mig lite tröttare men inte helt för att kunna sova. Jag hatar nämligen att ligga o vrida o vända på mig. När jag inte måst upp tidigt så väljer jag allt som oftast att läsa nått lr slå på datorn. Lika bra att trötta ut sig istället för att våndas i sängen liksom. 

Imorgon hoppas jag på sol, det skulle sitta fint med liiite färg iallafall i dagsläget får jag stå vit som ett spöke på dimissionen i höga klackar. Vilket innebär att jag kommer synas bra, vita jag. håhå 

Ikväll funderar jag på kontraktet och nya laget. Jag är jättepepp men samtidigt nervös, förståss. Det är alltid lika pirrigt och börja med ett nytt lag. Det är samma som att börja i en ny skola, ny klass liksom. Förutom pressen av att känna att man hör hemma där såå är det självklart att man känner en press på att prestera. Jag kommer INTE fara och provträna utan bara köra dirket. Härlapärla. eheh, hoppas verkligen såå att det åtminstone finns en snäll själ i laget och att jag inte blir nervös utan bara kan köra på som vanligt. Det blir bäst så, om jag klarar det. Om inte annat så hoppas jag att dom har överseende för att jag inte är på topp första träningen. hehe 

Nog om det, en annan sak jag verkligen funderat på är längden på kontraktet. Jag måste nog fråga om det är ok att bara skriva på för 1år och sen förhoppningsvis kunna förlänga när jag vet att jag har nått att göra året efter i trakten. Jag har förstått att det är vanligt att gå 2 år på Lillsved och trivs jag såå varför inte!? Men, jag måst ju prova på det först :) Vill inte binda upp mig så länge heller, vill känna mig friii och ha dörrar öppna så att säga :D 

Just ja, en annan sak jag måste tänka på är vad jag vill ha av min farmor i studentpresent, shit. Jag har fått en summa, en rätt hög summa som den ska vara värd, ungefär. Min kusin fick Chippendail?! förra året, tydligen nått dyrt märke som hon samlar på. Jag samlar ju inte på nått, än. Och vill inte bunkra upp med massor. Däremot har jag lite iittala glas, som jag gärna sku villa ha mer av i samma färg. Typ skålar osv. Men förutom det tror jag att jag ska kika på ett guldviva smycke, har deras ängel, blomma och heartbeat. Gillar dom massor ! Såå, det ska jag göra nuu ! Tjingeling ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0