Längtar grymt mycket !

Tills denna stress och press ska lägga sig. Även fast jag ÄLSKAR att ställa iordning, fixa och trixa inför kalas så tar det på krafterna. Pust. 

NU har jag jobbat klart, blev klara tidigt så sista timman fick jag göra vad jag kände för, haha så jag var duktig o fyllde på vagnarna och redde upp i pentryna. Duktiga jag ! ((: 

Om 1h ska jag vara hos Emma för att bli klippt, men ska nog fara i tid och hoppas på att den som är före mig inte drar ut på tiden föör halv 6 har jag första mötet och sen det andra halv 7. Därefter ska jag packa ihop lite grejjer, för är alldeles för trött för att orka göra det nu och sen dra ut till Sund ! Blir där över natten och sen har jag svårt att bestämma mig för vad som händer imorrn kväll. 

Jag skulle antingen kunna fara på Bodyjam med Anna, lagfest, lr baka tårtbottnar. Samtidigt som nedrevåningen behöver få sig en omgång. håhå hoppas iaf på att mötena går snabbt så att jag kan fara ut till Sund så snabbt som möjligt. Ju mer vi får gjort ikväll, desto mindre kvar för onsdag, torsdag och fredag kväll. Håhå men jag ser fram emot dagen. Student, ordet smakar bra ! Dessutom innebär studentdagen en hel dag där jag och övriga 92or står i centrum. Jag är ingen uppmärksamhetsapa meen det är kul ibland ! Sen älskar jag att få presenter och att umgås med släkt och vänner så :)) 

Nej nu ska jag äta det sista av pizzan till middag och sen försöka mig på att reda upp lite innan det bär iväg. Just ja, jag har blivit riktigt duktig på sistone ! Tagit CYKELN till jobbet ;D Jag har ju inbillat mig att det är kallt på morgnarna förut meen nu har jag skärpt mig ! Ska cykla alla dagar nu, enda undantaget är om det spöregnar. ((: 

Just ja, idag fyller syster S pojkvän år, Grattis till honom ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0