Lillsved !!!

Hej hopp!  

Dagen har gått bra, har kollat på filmfilmfilm, åååh ! Behöver jag säga att jag tröttnat på Amadeus o elvis filmerna?! håhå nåå cash is king ! :)

Efter jobbet såå hade jag ett missat samtal, ringde motvilligt upp o det var LILLSVED ! Som meddelade att jag är hjärtligt välkommen till dem i höst ! Awesooooooooooooooooooooome ! Allt mitt slit med ansökan har varit värt det ! (y) Idagsläget känns det lockande o fara ! Måste avgöra innan 15juni dock, för då ska beskedet in. Han som ringde frågade även om jag ville att han skulle söka upp ett passande lag till mig som tränar nära skolan? Varpå jag sa: JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Wooohooo!  Det gör det bara lockande ! :DDDD

Annars så är det sol idag, har suttit ute på balkongen i 1½h , men klädde av midsommarkronorna under tiden så lite nytta med nöje iaf ;) Nu håller vi på o lagar mat, schnitzel & pommes, mums ! Sen ska jag dra mig till stan på möte följt av gymmet ! ((: 

Just ja, mötet igår var helt bra, vettig info. Dock så kommer jag bara kunna vara på 1 dansträning i juni, är bortrest resterande! Såå jaa, vet inte om jag borde snacka med Erica om det ,... Nåja, det är ju lite tid tills dess iaf :))

Efter mötet packade jag o stack ut till Sund i regnet, vi fixa ESTA-ansökan o hjälpte svante med dispositionen. Det var de det, nu är maten strax klar ! :DDD 

Oh happy day ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0