Lördag

Fiollektionen igår gick sådär, men jag har nog kommit fram till att jag inte nuförtiden vill spela för att det bara är kul, spela gammalt, spela lätt, spela för glädjen. Jag har inte längre någon motivation till att lära mig nya tekniker o sånt. Så även fast jag kanske blir kvar på holmen ihöst såå kommer jag nog bara spela med gruppen, dvs inte ha någon privatlektion längre, som det känns nu iaf :)

Efter fiolen åkte jag hem o fixa ett kort o hitta på en present till faster ! Jag skulle bara dit en snabb sväng meen jag kom hem typ halv 2?! hhaha och vad gjorde vi?! Jo drack te o snacka skit, typ :D haha häärlapärla ! En skön o trevlig fredag helt enkelt :) Vi planerade även att vi far till sthlm o uppvaktar Casper nästa fredag ! åååh, ska bli så kul :D Bara nu inte dom planerat att åka till hans mormor o morfar lr nått sånt, hoppashoppas ! ((: 

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, sovit länge, rensat kylskåpet o plockat o fixat lite grann innan jag styrde kosan mot sund. Jag har handlat också, o jaa inte såå mycket mer kanske :) Jo ! Har kopierat det sista och fyllt i en massa luckor i ansökan så nuuu är det BARA skrivuppgifterna kvar, o dom fixar jag imorrn kväll. Jag har ju ändå nästan dom färdiga på datorn, ska bara finjusteras lite granna :D Så ska posta den på måndag ! Fina fisken ! ((: 

Nej nu ska jag gå o underhålla Tilda lite, jag hör hur hon konstant ropar "Moffii, moffiiiii, moffiiiiiiii " haha pappa har tydligen inte riktigt tid för na. Jaja, imorrn är det morsdag o det innebär att 2 kort ska fixas, o så fyller Lina ! Det blir en härligt kalasfylld helg ! hihi :D 

Nu väntar solen o Tilda  !

Tjarå ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0