Min lediga dag !

Ja eftersom jag inte fått reda på nått, inget samtal , mejl lr nått så har jag varit ledig idag :)) Vaknade dock av att det regna imorse, vilket förstörde hela min plan för dagen meenmeen nu håller det på o klarnar upp tycker jag :)) Mamma ringde 20 över 10 så då var det bara o stiga upp o klä på sig o så åt jag frukost o hon lunch. Sen drog vi ner på stan så nu har jag min studentpresent från mamma o pappa fixad ! Nicenice (: Sen har jag även fått i uppdrag att önska mig nått av farmor, måste ner på stan o kika på nån typ av porslin lr nått som jag sku kunna börja samla på, ifall det inte finns Iittala grejjer i samma blå färg som jag har (: 

Vid 12 skjussa mamma hem mig och sen dess har jag pratat med mina bästa vänner, den ena efter den andra ! Styrkekramar till er båda !  <3 

Nu är klockan 1 och jag ska småningom fara o handla, sen städa lite, lr mycket och sen laga en tidig middag så jag kommer mig iväg till gymmet sen ! (: Därefter ska jag väl se vad som händer, beror mycket på vädret ifall jag ska försöka dra med någon ut på promenad lr nått :)



Ojoj, hann visst inte publicera detta innan Jennifer messa o jag for med henne till Medimar på info inför hennes operation. Sen åkte vi o handla och därefter till Svarta katten på sen lunch/tidig middag :)) Panini, muuumms ! Vi snacka om allt möjligt , som alltid och det är en sak jag verkligen gillar. Jag kan prata om allt med henne ! <3

Nu sitter jag o funderar på hur jag ska lägga upp resten av dagen, men orkar nog inte dra till gymmet nu utan ska istället vila på maten, dvs chilla ^^ för att sen vika kläder som jag tvätta i Sund och sen slänga ihop en plättsmet, diska lite och sen senare fara till gymmet. Det får nog bli så  (: 

Nu ska jag lalla runt lite innan jag ger mig på nått seriöst  !

Hej hopp ! 

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0