Morsdag !

Är det i Finland inklusive på Åland idag (Sverige har sista söndagen i maj, vi har andra). Och det ska ju firas förståss :) Steg upp, utvilad vid 12 idag ! Sköönt ! Detta trots att jag fick samtal vid halv 4 och sen en timme senare igen, det senare så orkade jag dock inte svara på, haha

Mamma har fått sina presenter, pappa hade givetvis inte orkat vänta på att jag sku stiga upp så han hade redan gett sin så fick inte se mammas reaktion på den meen mamma verka nöjd o glad över allt så det var ju bra :) 

Nu har jag precis snickrat ihop studentinbjudan, den blev rätt enkel men fin :) Nu är det bara att skriva ut o kopiera upp den och sen dela ut den. Allt detta SKA göras inom den närmsta veckan, jag som var så i tid ute känner mig nu stressad ! :o Det är ju inte ens en månad kvar nu ! Menmen, de flesta vet ju ändå om det ;D Det sku va släkten i österbotten som kanske inte har koll meen därifrån lär ju knappast så många orka komma iaf så :p

Så ikväll, efter middagen ska ansökan färdigställas och även inbjudningarna printas ut ! Så får jag vackert gå till posten o bli fattig imorrn ! haha nää jag har eg inte så många som ska postas egentligen :) De flesta delar jag ut själv, det är de till fastlandet, sverige, skärgården och bryssel som postas :)

Nej kanske jag sku se till att komma i duschen innan alla andra ska, kvart i 4 ska vi va på restaurangen, 3-rätters så lika bra att börja i tid ;) Även fast jag nog själv kommer skippa förrätten, onödig kostnad för mig (även fast pappa bjuder) när jag ändå inte gillar de :P Satsar på oxfilé istället sen ;D

Hoppas alla mammor får en fin dag ! Avslutar med en bild på min mamma, mormor o farmor ! Tror jag fixa den för nån morsdag sen :)


Farmor, mamma och mormor !

// glassflickan ",


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0