Mulet, sol & regn !

Ja hörrni, jag vet inte vad jag riktigt ska säga om dagens väder alltså. Själv önskar jag SOL för i skrivande stund är jag fortfarande vit som ett lakan ! Behöver göra en förändring på detta, sjukt snabbt så närmar sig studenten ! Kom på att jag måste sätta mig ner o fixa inköpslista med mamma nått snart, känns dock super att jag får tårtorna fixade av syrran, tusentusen tack ! ((: 

Det är så mycket annat man måste tänka på, men champagne har vi hemma, är tacksam över att mamma o pappa inte dricker det mer än på nyår/bröllopsdagen ev osv föör det innebär att vi har en massa fina champagneflaskor hemma o slipper köpa billig skit ! Me like ! Sen måste jag även se till att det finns GOD saft och INTE pommac till de som ej dricker champagne utan alkoholfri päroncider istället, för det tycker jag är mycket godare ! hihi och detta är min dag :D Måste se till att mina kära syskon fixar en snygg skylt åt mig, annaaars ;) haha 

Idag då, dagen har gått helt bra på skolan. Snälla barn och chill lektioner för min del ! haha (: Sweet ! Om sverigeresan berättar jag ikväll, för nu måste jag dra till gymmet ! Åååh, ångest ! Bara man kommer dit så brukar det kännas helt ok, men nu är det bara jobbigt o ta mig dit. Vad jag däremot skulle vilja är att spela innebandy ! Fatta att det är flera tusentals månader kvar tills säsongen drar igång !! Och jag vet inte ens var jag är då :O 

håhå , i-lands problem jag vet  ! Och ååh vad jag ogillar att jag missar bodyjam på onsdag pga ett möte ! Crapcrapcrap  ! Skulle det inte vara sista mötet innan sommaren så sku jag helt kallt skippa det meen eftersom det ev är mitt sista möte om jag flyttar så känner jag att jag måste gå ändå. Men ååh vad bittert ! Jag o Anna som sku shaka :/ blöö ! Får hoppas hon är lika pepp nästa vecka :D 

Nu kom solen igen, håhå så ska ta o traska iväg innan vädret svänger ! 

Tjilevippen !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0