Nattinatti !

Säger ja strax, klockan är 20 i 12 och jag har bestämt mig för att försöka skärpa mina läggningstider, målet är egentligen i säng före 12 när jag är ledig meen jaa, nästan klarar jag det ikväll. Ska strax äta lite äppelbitar o se på SATC innan sängen kallar. 

Ikväll har jag joggat (Y), kollat på tv och fyllt i ansökningarna ! Duktiga jag ! Jag har inte så särskilt mycket kvar nu, bara ämbetsbeviset, lite saker att kopiera och bara smått att fylla i. Skrivuppgifterna har jag på datorn, ska redigera och skriva ner dom ! Toppen! Några kort har jag inte gjort, meen det kommer en dag imorrn också ;) 

Morgondagens planer: 

-Fixa kort
-DAMMSUGA
-DISKA
-Gymma

Bodyjam 19.00
Dans 20.00 

I like ! Just ja, ska fixa på ansökningarna också (; 

Nu SATC  !

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0