Nostalgi !

Jag sitter och ser på semifinal 1 i eurovision , hörde precis Finlands låt. Killen är söt och sången rätt fin :) Hoppas innerligt att vi iaf tar oss till finalen :) Inte för att jag eg bryr mig men :p haha

Ikväll fick jag med mig Jennifer ut, vi gick o posta inbjudningar. Och jaa, efter att ha varit vilse i strandnäs ett tag fick vi ringa mamma o hitta slutligen rätt postlåda ;D hoho nåå vi fick motion iaf ! :D

Jag känner inga måsten ikväll, sköönt ! Det enda jag borde tänka på att fixa är en present till Casper, har visserligen köpt glasen meen nått till. Funderar på att ringa/messa Ulrika o höra, är så mycket roligare om han får nått som han vill ha, o framför allt inte nått som han redan har :)

Imorrn är det jobb som gäller, 9-15 och därefter är det hem o käka nått!? Pestopasta tror jag bestämt ;) För att sen träffa Maria på gymmet kvart i 5 ! (: Senare ska jag ev med Jennifer, Julia, Andreas o säkert många till o spela volley om vädret tillåter ! Sku va kul om det blir av :) Däremot suger det ju lite då att jag jobbar torsdagen eftersom dom tänkte dricka liite, crap ! Nåja, pengar är bra iaf :D Måstemåste tänka så, spec eftersom jag kommer ha semester i juni o inte då jobba på ca 3 veckor ;D Ska bli skitkul ! Och roligare är det om man då har pengar att köpa saker för också ;)

Till ämnet nu då, nostalgi fick jag lite när jag slog på semin. Mitt allra första minne av eurovision är första året jag såg på det , Olsen brothers: Fly on the wings of love ! Åh, fortfarande fin :)) Nu ska jag kolla lite till innan det blir ett avsnitt satc o sängen ! Nattinatti ! Ska nu försöka få hit den fina låten:




// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0