Och så försvann dygnsrytmen,...

Det där med att inte kunna sova har dåliga effekter på dygnsrytmen, nu är den väck. Bläää, ska dock tvinga mig i säng ikväll , tidigt någorlunda så det inte skiter sig totalt. För imorse, kors i taket fick jag höra av chefen ! Så nu har jag schema fram till studenten. Och efter den är det bara 2 dagar jag kan jobba innan jag sticker. Såå, jag tar det lite som det kommer :)) Sku va skönt o jobba nån extra dag i juni, för att få mer lön för den månaden meen det är heller ingen panik så :p Ska iaf nu jobba, fre, sön, mån, tis och torsdag ((: Onsdagen kommer gå åt till att storstäda, fredagen genrep och städning, fixning, nervösning,. jaaa allt. Hehe 

Sitter nu och funderar hur jenneifers operation gått, superbra gissar jag meen lite nervös är jag. Är nog mer nervös än vad jag var över min egen, haha allt hände ju så fort så jag hann inte bli nervös ^^

Idag lyser solen iaf, men det blåser endel :/ Så ska precis pallra mig efter posten o sen ta täcket med och se om det går att ligga en stund på studsmattan med förhoppningen att få liiiiiite färg iaf :)) Vi får se. 

Förresten så är det ingen vanlig dag idag, min småkusins lilla troll Molly fyller 1år idag ! Hipphipp hurra ! :DD

NU ska jag äta klart och sen ut o försöka njuta av solen ! Sen ska jag stääda,... 

Ikväll blir det bodyjam med Anna ! ((: 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0