Otroligt trött !

Ja, det tar tydligen på att vara ledig, haha för 1 dag på jobbet gjorde mig helt slut ! Dessutom gör vädret sitt också, grått, trist och mulet. Bläää...

Jobbade från 9-15.30 idag, gick väl helt okej. Slött är det meen sånt är livet. Imorgon är det då meningen att vi ska till Stockholm, skulle det inte vara för att min syster är i USA hela sommaren så skulle jag gärna velat skjuta på det. Av följande anledningar:

-Jag är trött, slut skulle behöva sova ut. 
-Det lovar REGN, och allmänt skitväder. 
-Det är Stockholm marathon imorrn ! Trafiken, som vi ändå inte har full koll på kommer inte gå som vanligt, greeeat ! Hittade iaf att sista spårvagnen från Sergels torg gick 11.03. Hinner vi inte med den så är det köört. För sen står trafiken stilla i flera timmar. Och sen är vi fast på Djurgården till 15.40. håhå jisses... Det kommer bli en minnesfylld dag iaf ! Den saken är klar ((: 

Nu håller jag på o somnar, typ så ska laga mat och se lite satc. Jennifer mår inge vidare så får se om hon alls vill ha nå sällskap ikväll, om inte så blir jag nog hemma. Kan behöva vila upp mig inför morgondagen. Om inte annat så borde lägenheten få sig ännu en ansiktslyftning, fattar inte hur snabbt den blir så rörig?! :o håhå med lite tur får jag besök senare ikväll meen det var ju inte säkert så har inte så stora förhoppningar. 

Om inte annat så hörs vi på söndagkväll, om jag överlevt Stockholmsdagen. Pust. Vi hoppas väl på det ! 

För att avsluta med lite goda nyheter: 

- Hitta mitt avanciakort ! MÅST dit minst 2 ggr nästa vecka, minst ! Helst 3-4.
- Fick reda på NGD:s sommarträningstider, börjar kl 19. Fint, då borde jag inte påverkas av jobbet ! Och så missar jag bara 2 under USA vistelsen ! woohoo ! Ska lätt fara på dom, lite lättare att komma iväg om man har tid att passa :)) Men ska utöver det gymma , samt jogga ! + korp och dansträningar då ! Nästa säsong ska bli MIN säsong ! Så det så ! ;D

Nu maat  !

Hejjhejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0