Soooolen, jag älskar dig !

Det har varit en såå fin dag idag ! :)) Solsolsol ! Fixade ärenden på stan, tog en evighet på banken -.- turister!! Nåja, bara att vänja sig. Sen drog jag till Selinda ! Och så log vi ute o sola och prata i nån timme :D Underbart ! Sen drog vi vidare på en loppisrunda, TjÄna och Bettans. Blev besviken på tjÄna dock, hade förväntat mig lite mer. Nää, bettans är det som gäller ! ((: 

Däremellan skjussa vi brorsan på fottis och sen gick vi o åt glass ! Årets första bollglass för mig, och det blev en specialare med mjukglass på toppen ! Mums ! :DD Sen gick vi runt lite, hälsa på Emilia och därefter skjussa jag hem Selinda. Eftersom det var en stund kvar tills jag skulle hämta Svante passade jag på att fara en sväng ut till Järsö ! Såå fint det är alltså ! Där skulle jag nog kunna tänka mig att bo i framtiden, hihi synd bara att barnen då måst gå i Strandnäs och att det troligtvis inte är det billigaste markerna ;D meen drömma kan man ju ! ((: 

Tack för en fin dag Selinda, detta måste vi göra om ! ((:

Sen blev det middag med bror min och därefter har jag suttit och rensat gamla telefonen, mestadels skrivit över telefonnummer ! Jisses vad tid det tar ! Har iaf bara lite kvar nu. Var även en sväng till Kantarellen och pratat med mina systrar den ena efter den andra. håhå jisses vad missförstånd det kan uppstå. Tur då att LILLAsystern, dvs jag kan reda ut allt ! ojojoj. Nå det blir nog bra bara vi kommer oss iväg :D 

Nu funderar jag skarpt på att äta lite flingor och kolla nått satc avsnitt innan sängen kallar. Jobb imorrn ! Förhoppningsvis inte alltför sent så att jag hinner gymma/jogga innan jag drar ut till bjärström och underhåller jennifer :)) Tror vi ska se en film (: Sen är planering, o packning som gäller innan sängen kallar. Upp med tuppen på lördag bara ! och så jobb på söndag. håhå

Nä nu ska jag nog ta mig lite flingor, hihi 

nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0