Studentkalas planering & chill !

Är vad min kväll bestått av , mycket passande ! Känner mig fortfarande sjukt trött. Jag hoppas nu verkligen att jag är ledig NÅN dag nästa vecka, helst i början. Menmen, det kan också vara så att jag jobbar hela veckan o då får jag ta det. För nästa lördag har jag bett om ledigt för att ta Tilda till stockholm med Sofi, det kan nog bli kul bara vädret är bra :)) 

Som jag nämnde så har jag o syster T planerat ikväll, o nu känns allt under kontroll, skööönt ! Nu är det bara o invänta att höra av resten av släkt o vänner vem som kommer. Hittills har jag ca 35 pers som kommer, trevligt trevligt :)) 

Annars så är det sista dagen på GHS imorrn, i dagsläget iaf och jag vågar nog inte be min chef om ledigt därifrån för att jobba på skolan igen så. Kan hända ifall jag är ledig o så meen nu går 9orna ut på projektvecka så då får en massa lärare lediga timmar så dom klarar sig nog. Kommer nog sakna kidsen , vissa iaf :) Kul har det vart o stålar kommer det o ge ! Bra jobb alltså ;) Imorrn ska jag äntligen få ha gympa ! Dock vet jag inte än vad jag förväntas ha för gympa med dom, mindre braa ! haha meen det löser sig väl :) Sen ska jag ha naturprofil, o 2 timmar matte :) med lite tur slutar jag halv 2, o hinner då kasta i mig lite mat innan fiolen, annars slutar jag halv 3 o åker då direkt dit. Det får jag reda på imorgon bitti ! (: 

Morgondagens schema är alltså:

8.30-13/14.30 = Jobb
15-15.40 = Fiol
Däremellan träffa fina Jennifer en sväng :)
17.-17.45 = Mera fiol

19-23 Jobb på klippan

Däremellan ska jag försöka äta nått o så, finfint ! Efter jobbet lär jag stupa i säng föör sen är det jobb på arken 10-16 på lördag. Dessutom MÅST jag sova i Sund för brorsan o boman ska in på fottis till kl 10 och då passar det ju uuuuutmärkt att jag tar in dom, yeah right -.-

Lördag kväll blir CHILL, ska se om Jennifer har tid o ses innan hon ska på jobb kl 23 :) Men egentligen borde jag fara ut till Sund o sova föör ihelgen är det ju talka 10-16 , vilket jag missar på lör meen måste fara på nån timme på söndag,. innan jobb 13-19. Skjut mig?!? Ska jag sen jobba mån-fre på hotellet kommer jag avlida. Hoppashoppas jag får nån ledig dag, jag behöver det såååå ! 

Nu satc o sen sängen, tagga sista dagen på GHS imorrn !

nattinatti!

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0