Sunny monday !

Trots vissa mulna stunder, orsakade av moln så är det soligt idag ! I like ! Trots det så har jag inte stigit utanför ytterdörren idag, än ! (A) Men om ca ½h ska jag till gymmet, så då får jag lite frisk luft iaf ! Även fast jag kommer ta bilen, yeye shame on me men jag ska direkt o handla efteråt och då blir det bara knöligt o först gå hem för att hämta bilen för att sen åka o handla. Ja ni hör ju själva. 

Idag är jag förövrigt duktig ! Jag rinde pastorsexpeditionen, för att snacka 2 sekunder med en man som bara gav mig ett annat nummer att ringa som jag gjorde o fick prata med en trevlig dam som tog mina uppgifter o skulle skicka beviset på posten, så nu är det bara att invänta det ! Nice ! Inväntar gör jag även med referenssvaren, hatar o bara sitta o vänta när jag inte fått ett ja eller nej, svårt att gå vidare då om jag måste söka nån annan liksom. För den ene har jag en reserv, inte för den andra såå hoppas verkligen det är "rätt" som säger nej om nån av dom gör det. Nåja, bara att vänta o se, booring. 

Sen har jag även diskat o plockat massor ! Jag ska skicka hem en massa saker med mamma, jag orkar inte ha loppissaker, vinterkläder etc här ! Och så onödigt när mamma o pappa har en stort hus som man bra kan förvara saker i ;D Sakerna tar bara en massa plats, ska bara spara det som jag kan sälja på modemarknaden/marknaden. Ska även byta vaxduk nu när vi äntligen hittat den svartvita ! :)) Så snart kanske min lägenhet ser ut som ett hem igen, tjoohoo ! 

Nej om jag sku ta o plocka ihop gymkläderna nu då, hejjhejj ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0