Trött !

Det tar på o jobba, även fast dagens pass blev mycket kortare. Vi hade sjukt några rum, dom hade tydligen beräknat fel igår -.- meen en chill dag är ju helt okej det också. Egentligen skulle jag också ha börjat jobba 9 imorse, uups meen på klisterlappen stod det 10-14, på allas schema hade hon skrivit 9-15. Oh well, no harm done. Det spelade ändå ingen roll för vi hade ändå nästan inget att göra. 

Efter jobbet for jag till posten, köpte frimärken samt posta ansökan ! Sen svängde jag in via apoteket och gav inbjudan till Maria och så till Emma o boka klipptid ! Fint ! Väl hemma sen så kom dom o köpte spegeln rätt snabbt, så nu slipper jag den och är 10€ rikare ! (: 

Nu har jag käkat och borde småningom göra mig klar för dansuppvisningen , meen jag är sjukt trött ! Så jag tror faktiskt att jag helt kallt skippar den, är inte pepp heller så. Istället ska jag fixa ett morsdagskort o skicka med till mormor med inbjudan och sen cykla ner på stan och posta inbjudningar och sen fara ut med de 2 sista själv, båda ska till strandnäs. Sen blir jag nog hos faster och diskuterar helgens resa , för resa blir det ! :)) Jag prata med chefen idag och det gick bra att jag var ledig fre, + sön-mån meen istället fick jag nu komma o jobba torsdag också, ingen rast här inte. Lördagen kommer bli veckans ENDA sovmorgon, jag är såå inte van med detta, gud nåde den som väcker mig då ! ;(

Så veckans resterande planer:

Ons: Jobb 9-15 , fixa Caspers present , gymma
Tors: Jobb 9-15, fixa kort till Casper , jogga
Fre: Hygienpasskurs 9-14 , kvällen so long planlös
Lör: Sovmorgon, jogga, packa och på kvällen tjejkväll ! 
Sön-mån: ---> Sverige ! 

Hur nästa vecka sen jobbmässigt ser ut vet jag inte än, schemat skulle hon nu tydligen först göra på tors,. Nåja, på söndag är det lönedag iaf ! Mycket bra (: Även fast det bara är lön för april o jag jobbar bara 3 dagar då menmen. Får majlönen i mitten av juni, lagom när vi är i USA ! haha såå får hålla i pengarna o shoppa mer på slutet , vilket är bra för alltför mycket kan jag inte köpa eftersom man ska få hem det också ! Nä men jag börjar se sjukt mycket fram emot resan nu ! Och innan dess är det studenten som gäller ! Iiih ! Kulkulkuuul :D Och innan deet så är det 2 sverigeresor att se fram emot ! :DD 

Update, efter att ha kollat mejlen & ringt mamma såå ser det nu ut som jag har jobb på skolan HELA nästa vecka, 5-6 lärare som är borta. Detta skulle vara AWESOME för det ger sjukt bra betalt ;) Nu hoppas jag bara att min chef på arken tycker att detta är okeej, hehe. Meen jag har ju redan sagt till om måndagen iaf, öhum. Borde eg ringa henne direkt meen måste avvakta och se om dom behöver mig alla dagar eller bara några. Helst hela veckan, lr jaa, joo pengar är bra ;D 

Kanske jag sku ta o diska o va lite duktig nu då, vill inte fara ner på stan än ifall jag stöter på nån av danstjejjerna. Orkar inte förklara att jaaa jag var för trött o hade ingen lust. Det känns så jaa, taskigt typ.

Gillar vädret förresten, nästan sommar nu ! I like it ! (:

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0