USA närmar sig !

Det gör det absolut, efter studenten är det bara nån ynka dag kvar o sen sticker vi ! :DD Det kommer bli sommarens höjdpunkt, utan tvekan ! :D 

Annars såå gissa vad, jag är ledig idag och det är MULET ! Varfööör kan jag inte få sol de ynka dagar som jag är ledig på?? Blää, hade hellre jobbat idag nu då. Menmen, visst finns det annat att göra meen det är sola jag verkligen sku borda göra, hehe. 

Jag steg iaf upp kl 10 imorse UTAN väckarklocka ! Hade en alldeles underbar dröm, hihi jag fira studenten på nån slags innebandycup där jag träffa en superduper söt kille ! hihi häärlig dröm :D Och gissa var han spela?? Jo, i min nya klubb ^^ 

Idag har jag hunnit med att äta frukost och rensat gamla telefonen, syrrans tele som Svante villa ha o låna tills han köper en iphone i USA. Funderar även på att dra till gymmet idag, är ju ändå pissväder. Men innan dess så ska nog resten av lägenheten få sig en omgång. Ska rensa hallen hade jag tänkt, packa ner vantar, halsdukar osv. Känns onödigt att ha dom här när jag kan förvara dom i min stora garderob i Sund liksom :p SÅ har iaf Sara nånstans att ha sina grejjer sen när hon kommer o bor här när jag är i USA :D Härligt med vänner som glatt kommer o bor här mot hyran att vattna blommor o mata fisken ! ;D 

Angående usa så har jag tänkt köpa LITE grejjer där, inte mycket men liiiiite ^^

-En ny telefon, ska svante köpa så kan jag också :D även fast det inte blir nån iphone för mig
-Jeansshorts 
-I love NY tröja ! 
-Souvenirer givetvis :D 

Annars så känner jag att jag inte har så mycket att shoppa, visst kommer det komma med nått annat hem också, bara för att den var söt, fin lr liknande ^^ Meen jag fick med så mycket från Irland så jag känner inget stort behov av shopping :) Även fast det kommer bli galet kul att shoppa i NY!  :DD 

Ikväll far jag sen ev ut till Sund, beror på om jag sku måsta skjussa hem grabbarna från fottisen. Är nästan på humör att dra , om jag lyckas packa ihop en massa grejjer här som ändå ska dit så slipper jag sen ha det här och hänga ! haha :D 

Hoppas alla har en bra dag, trots vädret ! 

Just ja, fick svar direkt på mejlet jag skicka igår från mitt nya lag, hihihihih blir nog bra det här ! :DD

Hejjhejj !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0