Välkommen till Nacka Wallenstam IBK !

Åååååååååh, vet ni vaaaaa?!? :DDD När jag nyss kollade mejlen så hade jag ett mejl i inkorgen med ovanståenden rubrik ! :DDDD Jag har ett LAG i höst ! :D Ett lag som heter Nacka Wallenstam, och spelar i div 3, södra ! Vilket borde passa mig perfekt :D Dessutom har laget som mål att stiga till högre divisoner ! Åååh, låter ju perfekt ! :D Div 3 är vad jag tänkt mig faktiskt, div 4 tror jag är för lätt och div 2 kan vara för svårt. Div 3 däremot borde passa ypperligt eftersom BK NGD spelade där förra o nu steg till 2an, finska d.v.s. som enligt vad jag hört ska vara sämre än de svenska. 

ååååååh, nu är jag pepppepppepp på att åka i nunununununununununuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! :DDD 

Tack Henrik , en blivande lärare till mig som fixade detta ! Wunderbaaaar ! :D 

Dessutom , som + i kanten så är deras färger BLÅ & VITT ! :DDD hahahah det kunde inte blivit bättre ! :D



Nu kommer jag sova gott, efter nått satc avsnitt givetvis ^^

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0