Vilken dag !

Efter att ha försökt sola i blåsten i ca 45min så gav jag upp sen. Emellanåt, de få stunder det var vindstilla så var det skönt men i övrigt ingen höjdare. Sen kom mamma hem o därefter satte jag igång och städa ! Plockade undan, hade ut mattorna och dammsög i mitt rum. Så nu behöver jag bara dammsuga lite snabbt inför studenten så duger det o visa upp för dom som absolut ska se det ;D Efter middagen fortsatte jag med badrummet och delar av vardagsrummet på övervåningen. Tiden gick fort och helt plötsligt var klockan 18.20 ! Och jag sku vara på Body jam kl 19 !!! Paniiiiik ! Fick snabbt slänga ifrån mig (typ) det jag hade i händerna och slänga ner mina saker och köra in till stan. Jag hade ju inte heller bytt om lr fått nå färg på ögonen, jag kände mig jättefräsch. 

Sen hitta jag inte avanciakortet heller meen åkte iaf men stackars Anna hade fått sitta o vänta på mig i evigheter, stackarn. Väl framme, helt slut redan var det bara o sätta igång ! Och jessus vad jobbigt det var när man från början var upp i varv. Haha meen vi kämpa oss igenom det , Anna & jag ! Duktiga vi är ! :D sista passet med NY hotness nu, nästa vecka är det nytt ! ((: 

Nu har jag duschat, käkat och snacka med 2 favoriter på msn. Ska småningom dra mig mot sängen, är trött faktiskt. Häärligt ! Så kommer jag in i sömnrutinen igen. Ska ju upp på jobb på fredag så ska inte stiga upp senare än 10, halv 11 imorrn har jag tänkt. 

Imorgon ska jag ta ut och växla pengar, omboka klipptiden, hämta ut klockan och kolla efter iittala , lr annat jag vill önska mig i studentpresent. Därefter ska jag träffa Selinda , förhoppningsvis är det sool så att vi kan sola, hade varit nice ! ((: 

Nu satc, sen sova ! 
Glömde ju säga att Jennifer överlevt operationen, fick mess här för nån timme sen såå ska nog fara o se hur det är med henne imorrn ! (: Krya på dig nu vännen, nu är det värsta över. Bara rehaben kvar nu! Det fixar du !

Nattinatti ! 

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0