Working 9 to 5 !

En av årets otroligt varma dagar har jag tillbringat på hotellet, lovley ! Tur att det idag var riktigt bra gäng där ! Jag inledde dagen med att skriva på arbetsavtal o snacka med chefen lite och sedan var det bara dags att sätta igång. Vi håller på o renoverar ett par rum , byter sängar osv så det sprang runt en massa killar i korridoren idag också, trevligttrevligt. Men vi hade sjuukt mycket att göra, bara jag o Anna på våningen eftersom Warini plockade ur rummen som skulle renoveras. Men iof så var Lak ensam på 4an, antar att hon inte hade lika många reserum, annars verka det taskiiigt. 

Nåja, vi överlevde iaf och jag har nu redan kommit till en punkt där jag inte längre orkar stå o släta ut minsta lilla skrynkla på lakanet utan jag nöjer mig rätt snabbt ! Sköönt ! Jag fick kod idag också så nu ska även lilla jag börja stämpla in när jag kommer på jobb, såå nu gäller det verkligen att INTE komma ens lilla ynka minuten försent, då blir det inge rooligt aaaalls ! 

Egentligen skulle jag bara jobba från 9- 2, ev 3 meen när jag stämpla ut visade klockan 16.25, så nästan till 5 då, o jisses nog kändes det kan jag säga. Speciellt eftersom jag sov ruggit dåligt inatt, skyller på att det var måndag och hoppas på bättre lycka inatt. Imorrn börjar jag iaf 10 ! Ska bli sköönt ! 

Efter jobbet åkte jag o handla o lämna in buren som syrran o Tilda tog hem marsvinet i till Zooligan. Sen dess har jag hunnit med att äta middag och ska precis snart GÅ till gymmet, känner att det nog behövs trots att jag är helt färdig. Sen ska jag se om jag kan lura med Jeffe på en liten promenad så jag får iväg ett par inbjudningskort (: 

Nu ska jag sätta fart ! Hej hopp ! 

// glassflickan ",



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0