Ziperall !

Jag tror jag har gått o blivit kär, i ziperaller ! Åååh, dom ÄR verkligen så sköna som dom såg ut, fick känna på Erikas igår ;D Och ziperall är den svenska versionen av Onepiece och såå mycket billigare ! Synd bara att dom har så få modeller, en rosa, en svart, en ljusgrå och en blåRANDIG  ,, nonono ! Jag som annars gillar randigt ogilla den starkt, damit ! Meen en ziperall ska jag ha ! Det får bli en svart annars, jag mejla faktiskt o fråga om dom tänkt lansera en helblå lr om det går o specialbeställa föör jag måst ha en ! ^^



Såå mysig ! Den här färgen har Erika :) Dom har dessutom rea nu, 599sek kostar den rosa , svarta o gråa. Dom randiga går för 799sek ! Så passa på ! www.ziperall.se 

Annars så hade jag skitkul igår kväll ! När jag & Anna jammat klart så hade volleygänget övergett planen o dragit till Julia som passligt nog bor 200m från mig ;D Så jag gick dit o så chilla vi där och drog sen vidare till Dinos där ÅMi band spela ! ((: Träffa en massa folk, drack lite och hade kul :D En riktigt skön onsdagskväll ! När gänget sen villa dra till Arken så åkte jag hem , fick skjussa av Tesse, tusen tack ! (: 

Imorse gick det förvånansvärt bra att stiga upp, men trött o hängig kände jag mig , eheh men jag överlevde ! Efter jobbet drog jag en sväng på stan o köpte present till Casper ! Han får förutom bilglasen, även bilbrillor ! Ascoola, hoppas han inte har såna ! Våga inte ringa o fråga ;P och sen även bilsåpbubblor :D Med bil så syftar jag förståss på filmen Bilar som Casper älskar ! :D Av sin farmor, min faster får han en billampa ! hihi gissa om han kommer vara överlycklig?! ;D

Sen var jag en sväng till Citylivs för att handla o hitta Nette bland hyllorna ! Trevligt, kändes som år o dar sen vi sågs sist :) Till sist hitta jag även middag, det fick bli pyttipanna ;D Sen dess har jag bara chillat & nu ska jag bege mig till Avancia för att gymma ! Måstmåstmåst gymma minst 2ggr i veckan, helst 3. Sen måst jag åka och handla lite mellanmålsmat till kursen imorrn, frukt o smoothie funderar jag på för det kan man ha i väskan utan att det tar skada :) Jag ser faktiskt fram emot kursen imorrn, det ska bli kul :D Första gången jag och brorsan ska sitta i samma skolbänk, haha 

Nej nu måst ja sätta fart ! Heippahejj !

// glassflickan ",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0