Utan dina andetag !

Long time no see, någon dag här snart får ni en längre update. 

Förtillfället är jag invalido efter en innebandymatch med världens bästa lag här hemma på holmen under mitt höstlov. That's life. Men jag har fått extra tid med mina fina vänner ! Det är guldvärt & det märks så väl nu när jag inte får se dom varje dag. Att dom är världens finaste, utan tvekan. Finner inga ord, så låter texten till en mycket fin låt som en mycket fin vän visade mig för ett bra tag sedan ! (: 

"Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag"

Knät är piss, men mina vänner är bäst ! 

// Over and out, Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0