+ & - !

Ja, vad ska man säga. Dagen har vart upp och ner. 

-

Jag hade ont i knät när jag vaknade
Kunde inte spela volleyboll
Kan inte träna ikväll

Mittemellan hamnar dagens inställda friluftslivstimme. Skönt att slippa gå i en blöt skog när man har ont i knät. 

+

Gymmade 1h då vi fick "egen träning" på schemat istället för friluftsliv
Vann 5 IFK-biljetter
Hittade tid att skriva ner gårdagens os-grenar
Knäet känns bättre
Fick dagens skratt av Raffe 


Så summa sumarum har dagen varit helt okeej hittills :) Nu är klockan 6 & jag har 1½h tid att döda innan vi åker till träningen, ska visa upp knäet för Anders o så. Så nu ska jag vika tvätt, lyssna på musik o göra ett födelsedagskort till mamma ! :)

Fast först ska jag diska ! 

Over and out, 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0