Falskt alarm !

Ja hörrni, inte verkar det som mitt lår är sträckt i alla fall ! :D haha på fredagsmorgonen hade jag helt glömt bort att jag överhuvudtaget haft ont innan Rebecca fråga mig vid frukosten hur det var med det :p haha sweet ! 

Iförrgår, fredag hade jag först datatimme, gick igenom skolans dataprogram "First class" , där vi har tillgång till info, material, webbmejl osv. Lite som lusses webbmejl & wilma kombinerat ;D 

Därefter var det paddling ! Och åååh va kul det var ! :D Helt sanslöst roligt ! Var ute ca 1½h och paddla i grupper runt en ö :) Fick dessutom beröm för att ha en bra teknik så det var extra kul ! :) 

Efter paddlingen var det fredagslunch, tacos & glass till efterrätt, där och då avstyrde jag och Sofia kvällens tacomysplaner ;D Nån måtta får det vara ! Efter klasstimmen sluta vi och jag gick ner till bussen för att invänta min systers ankomst ! (: 

Jag visade henne runt , vi satt och pratade vi stranden, chillade och så. Inte vet jag vad man "borde" göra när man inte setts på 2månader men det gjorde vi iaf :) Sen blev det bråttom för att Sofi skulle hinna med båten, vilket hon dock ändå inte gjorde. Planering är a & o syster ! ;)

Kvällen spenderade jag mest med Sofia men till middagen fick vi sällskap av Rustan, Erik o Niclas. Trevligttrevligt ! Sen drog grabbarna o kolla på fotbollsmatchen medans vi stanna kvar och kollade på SATC istället ! Myys ! (: 



Igår, lördag blev det tidig uppstigning, fast vad gjorde det när jag ändå vakna o var pigg vid 8?! :O Undrar vad som hänt med mig ! Steg upp, gjorde mig färdig, åt och tog sen 10bussen in till stan :) Det var en o annan hurtig tjejmilare på o liite avundsjuk blev jag nog allt. Nån gång ska jag också springa den ! 

Väl istan hade jag lite otur men kom tillslut fram till dagens mål , Gröna Lund och kunde leta upp dagens sällskap: favorit gudsonen & C:o ! :) Shit vad länge sen jag var på gröna lund, det måste nog sägas ! Men ååh va kul det var :D Även fast det blev mest barngrejjer för Casper så var det ändå kul ! Minns inte när jag senast var på ett nöjesfält faktiskt, en herrans massa år sen måste det nog bli ! (: 

Ulrika & jag hade planer på nya Twister men kön var ju sjuukt lång så det fick bli "gamla" berg o dalbanan istället men det räckte bra till ! haha , märktes nog att det var ett tag sen sist ^^,

Men summa sumarum så var det en jättekul dag ! :) 

Vi lämnade grönan vid halv 6,6 så jag bestämde mig för att ta 7 bussen så att ingen skulle behöva hämta mig från Hemmesta meeen det gick ju inge bra då bussen blev försenad o min anslutningsbuss hann åka -.- Meen tur i oturen var Niclas & Rustan ute med Luddes bil så jag hann handla lite på coop o sen kom dom o hämta mig ! :) 

Väl hemma vid 9 tiden åt jag sen middag och sen gick vi över till grabbarna för filmmys. Såg på "Catch me if you can" och riktigt bra var den :) Tror jag sett delar av den förut men kom ju inte ihåg hur den sluta så det spelade ingen roll :) Stupade isäng vid 1 efter en iskall 300m promenad hem. Hujj, hösten är nog här ! 


Idag är det söndag, klockan är 20 i 10 och jag har varit vaken sen 8 ! :O Fattar inte ! Ska stiga upp så fort jag skrivit detta och käka lite frukost, sen drar vi iväg och ska handla lite. Jag, Sofia och ev Ludde :) Jag har äntligen fått en stång i garderoben såå bara jag inhandla sjuttioelvatusen galgar så kanske jag får lite ordning ;D En låda att ha under sängen ska även med hem ! Och en kniv/gaffel/sked från intersport och så får vi se vad vi mer kan hitta på :) 

När vi kommer hem ska jag tvätta och ikväll tänkte jag bege mig ut på en lugn joggintur för att kolla låret, känns inget så borde va ok men ska ta det lugnt ivart fall (: 

Hoppas alla andra också haft en toppen helg ! För det har jag haft trots små missöden :)

// Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0