Hemmahelg !

Jag har haft en superbra helg :) Ifredags när jag äntligen kom hem blev det bara o byta om snabbt för att sen hinna va en snabbis hos Sanna innan det blev Kino! Jennifer, Tessa, Sanna, Sara , Johan och jag ! Nästan alla mina favoriter ! :)

Kino var dock rätt slött, rätt lite folk meen fick ju va lite social o sådär iaf ! :) Vid halv 2 drog vi hem, jag o Johan.

Lördagen började med film, Bridesmaids (inte lika bra som förväntat tyvärr) sen promenad hem från lotsen med sällskap :) Härligt väder var det ! Sen kom mamma o så åkte vi o handla, korvkorvkorv & svart bröd var viktigast för mig ;)

For hem o hämta pappa för att fara på middag till golfbollen, superduper gott ! :D Wienerschnitzel ofc ! ;) Sen garnera jag mammas tårta o så kom det lite gäster ! (: Trevligt !

Vid halv 9 räckte det med kalasande o jag o brorsan återvände till staden i min pärla ! Släppte av brorsan o åkte till Johan för att kika på film, Win win ! Bra var den ! (:

Idag vaknade jag redan vid 8, jessus vilken bra dygnsrytm jag fått ^^, Fick kladdkakassmet som frukost ;) o senare även mer vettigt förståss ^^, Spenderade dagen med att se på när Johan baka & fixade ! ;) För att sen hjälpa till med städningen eftersom han skulle få släktbesök då hans pappa fyller år idag ! Grattis !

Det gör även Dan & Melissa så stort grattis till dom också ! :)

Nu är jag i Sund, ska precis käka sen lunch o sen blir det stan o fika med Sara ! Sen är det lite chill hos brorsan som gäller om inte Jennifer är istan innan jag tar båten hem igen,..

Har lite bilder som ni kan få se ev imorrn!  :) Jag är supernöjd med helgen , och visst saknar man de närmsta här hemma mer när man träffat dom meen inte mycket att göra. Har som tur är en kul vecka iskolan att se fram emot!

Mer om det imorrn !

Hejjhejj !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0