Mitt i veckan !

Är det nu för det är redan onsdag idag ! Dagarna verkligen rusar iväg ! :) Herrejessus säger jag bara ! Dagen har iaf varit bra. Eftersom det inte blev nått vindskyddsbyggande igår eftersom Rauno var hemma o vabbade såå fick det bli imorse istället. Regn, våt skog och blåst. Mmmmm ! Men det var inte så farligt faktiskt ! Riktigt roligt o mysigt emellanåt :) 

Vi lyckades bra med att få upp skyddet & tillslut lyckades vi även få fyr på elden så att vi kunde avnjuta lite varm choklad kryddad med skogens alla härligheter ! haha men mysigt var det ! (: 

Väl hemma vid halv 12 var jag rätt blöt , trots att jag inte känt av mycket under vistelsen i skogen. Klockan 12 var det funkis-möte. Vi ska ha funktionsnedsättnings (funkis) vecka iskolan så 2 elever/klass ska vara med o bestämma o vara lite värdar/värdinnor osv. Super intressant ! (: 

Klockan 13 var det adidas tajm, en herrans massa jagande efter rätt storlekar men tillslut bestämde jag mig för att beställa påtok för mycket kläder ^^ meen svårt att låta bli när vi fick allt -40% ! :O Får trösta plånboken med att jag kommer kunna ha kläderna relativt länge :)

Sen åkte jag, Sanne & Rebecca in till Gustavsberg. Anders hade bett oss komma in för noggrannare undersökning och min dom var: inget allvarligt, du får träna från o. med imorrn bara du gör det med huvudet ! (y) Sweeeeet ! Var nervös när jag låg där ett tag, för ont gjorde det när han klämde hit o dit meen tydligen ingen fara :) Skönt ! 

Vi hann även med lite shopping såå nytt regnställ, check, present till Sara, check ! Och slutligen världens godaste & billigaste yoghurt från Lidl ! Det var yoghurt med ett litet sidofack med chokladpuffar typ. Supergott, dom kan dom där tyskarna ! 

Kvällen har vart lugn, trots inbjudan till fotboll såå nu är Ludde aningen besviken meen man måste känna efter o göra det som känns rätt ! Jag, Hanna & Sofia spela "Så ska det låta" och sen blev det film hos Niclas :) Trevlig onsdag ! 

Imorrn står anatomi, möte med Finn (innebandylinjen), idrott o barnidrott på schemat ! Rätt nice ! Hoppas vädret är ok, är lite små trött på regnet faktiskt. 

Sen är det innebandy på kvällen om inte knäet strejkat under idrottslektionerna d.v.s. På fredag åker jag hem över helgen ! Ska bli omtumlande skönt men konstigt ! Måste verkligen skriva lista på vad som ska tas med o göras ! Annars lär jag ju glömma sjuttioelva saker ungefär så :p 

Nu borsta tänderna & sen kolla in de 4 brudarna i storstan  !

På återhörande ! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0