Plötsligt händer det,...

Ja, när allt går bra och allt känns toppen är det såklart nått som ska gå snett. Inget jätte allvarligt denna gången dock som tur är. Enligt mina egna egna medicinska färdigheter så är det högra lårmuskeln som jag lyckats sträcka.

Och jag ordinerar mig själv med Ice power och en vilohelg från träning. Fick lov att ta fram doktorn inom mig eftersom pappa inte svarade i sin telefon :)

Men värre kunde de ha vart, förra året låg jag skitnervös i sängen denna kvällen eftersom operation hägrade dagen efter. Imorgon väntar bara en kort skoldag (data, PADDLING :D o info !), besök av syster och sen tacomys på kvällen ! :) 

På lördag väntar sen en tur till Gröna lund förhoppningsvis om vädret tillåter :) Ted, Ulrika & barnen ska åka dit så de undrade om jag ville hänga med o det lät ju huimla kul så det sa jag ja till :D Hoppas det inte regnar nu då sen bara ! :) Lördag kväll får jag se vad folket gör här på gården , på söndag  tänkte jag försöka dra med Sofia eller nån till siggesta en sväng eftersom dom har skördemarknad där ihelgen :) Kan va kul eftersom jag missar Ålands eftersom vi har match den helgen :) 

Blir nog en kul helg ändå, trots att jag inte kan träna så mycket troligtvis. Ska ändå ringa pappa, min privata idrottsläkare o rådfråga om antalet lugna dagar osv imorgon :)

Nu SATC som jag börjat titta om pånytt o sen sova ! Låret är svalt o skönt nu (Ice power <3), får hoppas det känns ok imorrn ! Vill inte missa paddlingen,...

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0