Tillbaka på Lillsved !

Efter födelsedagsfika med Sara och en trög båttur, som gick lite snabbare när jag fick sällskap av Perkka påbörjade jag vägen tillbaka till Lillsved. I Väddö trakten började det regna och efter Norrtälje, mitt på E18 öste regnet ner, kul att krypa fram i ca 50km/h.,.. hade inget annat val så 2½h tog det att ta sig hit. Fick även sammanlagt vänta ca ½h på färjorna (vaxholm-rindö, rindö-oxdjupet). Meen så är det att va skärgårdsbo ! håhå 

Nu ligger jag iaf i min säng, ack så liten den känns efter helgen. Tomt är det i den också :o Frysen är iaf laddad med finsk korv & åländskt hemvete ! Och med mig har jag PS 2 och sing star + en massa annat ! :D Borde få klart fixat rummet nu så ska ta lite bilder o lägga upp :) Även bilder från helgen kommer. 

Kände knappt någon saknad innan jag åkte hem, men nu saknar jag mina finisar där hemma massor redan :S <3 

Nåja, bara man kommer igång igen så brukar det lösa sig ! Får ju träffa alla finisar här imorrn iaf :) Börjar dagen med idrott, sen beteende, förberedelse inför barndagen o avslutar med anatomi ! (: 

Nu ett avsnitt SATC o sen sova ! 

Puss & kram , 

// Hanna



Kommentarer
Postat av: Sofi

Jaaa-a det e bara o gilla läget med färjorna för int vill du int heller in via Stockholm^^ :) Så nu e bilis också Sveddopelle, no voi voi!



Tsss vem va det som skratta åt att nån annan hade tv-spel me sig och sen do the same?!?! :D Nå nä det blir väl skoj! Vem donerade det åt dig?

2011-09-12 @ 09:19:05
Postat av: Hanna svarar:

Jaa, jag vet,.. dom går dock oftare tidigare på dagarna, varje kvart. Kvällar tydligen bara varje halvtimme,.. Japp, pärlan är det! (:



Haha meeh, det var ju för att han tog både ps 2 o 3 ;) och jag tog bara med det för sing stars skull ^^ Ska köpa svantes :) Han har ingen nytta va det längre ! :)

2011-09-12 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0