6km, 45min!

Blev dagens facit, men det kommer jag till senare! 

Idag är det tisdag, började med näringslära och jobbade vidare med våra arbeten jag skriver om e-ämnen och efter dagens lektion vill jag inte äta något som innehåller E120 igen, rekommenderar er andra att följa mig! Det finns i t.ex: 



Nog om det! Därefter hade vi fysiologi och Rauno gick igenom arbetet vi ska göra; en träningsplan! Som om det inte räckte med utvecklingsplanen -.- Så nu har jag en inlämningsuppgift i idrottshistoria, en i näringslära, en i fysiologi och ett innebandykompendium att göra, gärna så snart som möjligt,...

Därefter fick vi gå på promenad i det fina vädret, jag och Törna har bestämt oss för att jobba med olika sporter och jobbar därför enskilt så på vår promenad pratade vi om allt möjligt annat. Vi gick verkligen bara på utan att tänka så slutligen tog skogsvägen slut och vi kom till en asfalterad väg och vi visste inte var vi var! haha 

Det visade sig att vi kommit ut på Värmdövägen ner mot färjfästet på Rindö! Bra jobbat ! Bara 5km tillbaks till skolan -.- haha så det blev 1mils promenix typ! Fick lite små bråttom tillbaka men vi hann äta lunch ändå! Följande lektion var kommunikation, blandad nyttig lektion! Gillar både drama och kommunikation, man lär sig sjukt bra saker på ett lekfyllt sätt! 

Sista timmen var gym med Erik & Daniel, första av 5 så den var riktigt basic men helt intressant ändå! :) 

Ikväll har jag som rubriken lyder varit ute och sprungit! Valde att dra in mot skogen och följde 6km spåret! Startade hemifrån mig och sprang en bit extra så dryga 6blev det i omväxlande terräng! Spännande att springa när man inte vet hur spåret ser ut! Härligt! Måste ta tillvara på detta nu innan jag flyttar hem till kände sträckor igen! :) 

Hur som helst så fick jag håll rätt fort trots att jag vänta dryga 1½h efter att jag ätit, lät det inte stoppa mig så sprang på och det släppte småningom. Kände lite konstigt i knät emellanåt men inget allvarligt det heller. 

Summa sumarum en kul runda, var ett tag sen jag var ut iskogen! Det var också blött på sina ställen så skorna är i torkskåpet, åh vad jag kommer sakna att ha detta magiska skåp! 

Nog tjattrat, ikväll SKA jag sova tidigt och IMORGON ska jag plugga efter att vi haft Figge utbildning! Så det så! 

Over and out !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0