Fullt ös aldrig medvetslös!

Igår var det onsdag, vi hade dramamys och rugby! Vi körde touchrugby så man blev ju alltid "tacklad" jäklar anamma när vi kör fullt ös på fredag! :D Får lite lussebeachrugby flashbacks av lektionerna! 

Efter lunchen gick alla andra barnen hem utan innebandytjejjerna för vi hade lektion med Figge! Vi gick igenom grunderna över hur man lär ut innebandy för barn, allt från bra uppvärmningar till skott och teknik mycket intressant och givande må jag säga! 

På kvällen hade jag tänkt gå till gymmet, men jag hade NOLL lust såå istället gav jag mig ut i REGNET och sprang 25min och så körde jag 20min US Ski team fys på det! Jag fick en sån lust att springa i regnet och det var skönt! Tänk isommar när det är VARMT också, nu var det ändå på kvällen vid 20-21. Längtar!!! Så det blev ett skönt 45min eget pass! Är fortfarande osäker på om jag ska ha sommarkort på nå gym eller köra utomhus, i dagsläget lutar det mot utomhus och istället investera i ett par hantlar och en boll kanske! Vi får se ! :)


Torsdag idag då, hade temadag på förmiddagen: Demokrati! Det var en snubbe här och snacka och så hade vi lite grupparbeten, hamnade i en grupp med HC peeps och det var intressant att ha diskussioner med personer som man inte känner så väl! 

Efter lunch körde vi SUMO med Yui & Cissie! Kul att pröva nå nytt! :) Därefter fick vi besök från Burma (ligger i sydostasien, gränsar till Kina & Indien bl.a) Först satt vi och snacka om demokrati, turades om att fråga frågor och senare spela vi lite volley/badminton/pingis i hallen! Spännande att träffa personer från andra länder helt klart! :)) 

Nu ikväll har jag varit på 70års kalas, Ludde & Pära från klassen och Päras kille Andreas har alla fyllt år i veckan så de bjöd på roliga lekar, korv & tårta! Avslutade sedan med volleyboll och lite casting! Sjukt svårt var det meen fick till ett rätt bra kast på slutet ändå! :D 

Imorrn är det fredag, rugby hela förmiddagen (KÖTTTAAA!!) och sen TTF! Beroende på hur pigg jag är så tänkte jag dra och kolla på när Figge tränar lite tjejjor på eftermiddagen! På kvällen är det planerat bio men vi får se! (: 


Just det! 

Over and out,
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0