112!

Rubriken har inget med någon olycka att göra, don't worry! Men jag kommer till det sen ! 

Dagen började segt med att jag steg upp vid 9-tiden, fortfarande opepp. Lagade mumsig matlåda i form av pestopasta & fruktsallad ! Mumma ! Fixade även till fin frukost ! Till sällskap hade jag husets minsting (inte åldersmässigt , för det är jag utan ansvarsmässigt) som hör och häpna både diska & torkade bordet efter sig OCH frågade om vi inte skulle göra ett nytt städschema?! Imponerande ! :D Funderade en halv sekund på att rita ett kors i taket ;) 

Kom iväg i bra tid och hastigt & lustigt hade vi planerat dagen ! Fint när man har 30min tid till jobbet ibland ! Väl framme var vi ont om folk men vi jobba bra ! Byggde banan snabbt & barnen var snälla & gulliga :) Riktigt kul & jobba idag trots låga förväntningar :) 

Efter jobbet kom dagens äventyr. Destination: ambassaden , uppdrag: förhandsrösta i presidentvalet ! Utan problem hittade jag dit med hjälp av min vän gps:en. Fick även se var SVT & sveriges radio håller till ! :) Det var även superenkelt att hitta rätt och alla var trevliga och jag har fått min dos finska för ett tag framöver ;D Röstningen gick alltså hyvens ! :)) 

Uppdrag 2 var att hitta hem igen, krångligare väg genom stan ville gps:en ta mig på men vi hittade ut tillslut ! :) Måste uppdatera stackaren som inte vet om de nya vägarna :p  Till middag blev det att ta hem thai-mat likt alla övriga lördagar men hör & häpna så var det nog sista gången på bra länge! Eller så mår jag bara lite illa :S vill iaf inte äta det på bra länge! Kvällen blev lugn, har spenderat den hemma med min sambo Strömstad och vi har sett på Gladiatorerna och delar av nyheter och annat ! (: Skönt med lugn helg! 

Just ja, 112 skulle jag komma till! Det är summan på antal blogginlägg jag hade olästa på bloglovin när jag logga in, dessa + samtliga på Julias (http://juliaslondon.blogspot.com/) blogg! 

Nu börjar ögonlocken kännas tunga så det är nog dax att stänga dom! Imorgon ska jag & Strömstad till gymmet, känner fortfarande av det dumma låret så lär bli lätt cross & sen armar, mage & rygg då. Bra med omväxling men jag har ju inte tid med att vara småskadad ! Men måste klara spinningen så får snällt hålla igen på det egna. 

Nattinatti !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0