2011 i bilder!

Gjorde ju en lista om 2011 här innan det nya året började men tänkte försöka mig på att summera året med hjälp av bilder också ! :) 

JANUARI:


Avslutade 2010 med nyårsmiddag i Lemland hos Linus! Med var Belinda, Måns & Göran ! Mysig sistaminuten planering ! :) Fortsatte sedan hos Basse för att sedan efter raketerna avsluta på Arken! 


Det lyckade firande krävde 2 slöa dagar med sällskap av min fina Jennifer att återställa ! 
"Man tager vad man haver" 


Åkte på ABI-resa till Åbo ! Hade en förträffligt aprolig resa som innehöll allt från sittning, hårklippning & shopping & karonkaklännings letande ! Allt lyckat ! :D 


Tilda blev stor & fyllde 6år !


Emilia & Maria fyllde 19år & bjöd på lyckat kalas ! :D 

FEBRUARI:


Jag fyllde 19 & firade detta med mina fina vänner ! :) 


Vi hade lagfest & jag var nöjd & glad trots att jag fort. var skadad! 


KARONKAN ! :D Hade en apkul dag med att göra bort 1 & 2:orna,..


Och en underbar kväll ! :)


:) (Gick med Boijer men satt bredvid Koski! :)


På sportlovet tog jag bilen för första gången till Sverige för att hälsa på Sara & Måns ! :)

MARS: 

Stannade hemma från ABI-resa till Hesa för att jobba på Företagscupen! 


Vi hade SNÖ i mängder !


Jag var jurymedlem i Lilla vokalisten & fick denna fina bukett ! 

Mars innehöll även framtidsavgörande händelser, STUDENTPROVEN! 
Jag klarade dem utan problem och betygen bra ! :)) 


För att fira att vi klarat proven ställde vi till med klassfest ! :D 

Mars var även månaden som jag blev friskförklarad från min knäskada & spelade INNEBANDY igen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0