2012!

Ja mina vänner, nu är det nya året här ! Och det blev ett lyckat firande ! :)

Gick till Sara vid 5, dukade och sen rullande det in folk :) 12 pers rymdes vi & äta i Sara lilla lägenhet :) Till förrätt fick vi Toast skagen som Fiffi gjort (y), varmrrätten var tacos & slutligen efterrätten av Sara :D Vet inte om hon hade något namn på den men den var supergod och innehöll bl.a. jordgubbar, maränger, vit choklad och grädde ! Mumma ! :D 

Vi hann även med att utse "årets,.." där jag blev årets olycksfågel ! Detta året vill jag INTE bli skadad ! Andra titlar var: årets par - Belinda & Linus, årets skägg - måns, årets arbetsnarkoman - Perkka m.fl. 

Utöver detta bjöds det på dansuppvisning, tillbakablicka från året och en massa skratt! :D 

Vid 23 tiden åkte vi ner mot centrum, stämplade in på Kino och gick sedan till Miramarparken för att se på årets fyrverkeri ! 


Bild från 2010, nyan.ax

Efter fyrverkerierna blev det dagens andra nyårsrus, detta til Kino! Fick fint slinka förbi kön och slå oss ner med varsin kall ! Härligt ! :D 

Kvällen bjöd sen som sig bör på toppar & dalar , mycket dans, skratt, goda drinkar, fina vänner! :) Kvällen avrundade jag med en promenad genom stan med trevligt sällskap! (: 

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, sovit länge, umgåtts med Sara & hjälpt henne ställa allt tillrätta. Nu är klockan 10 och jag funderar på att dra på en rulle & sova! Men först sit-ups givetvis! 

Hade ett lyckat nyårsfirande, tack alla som var med ! (: 

Imorgon sätter jag mig på båten till Åbo för några dagars vistelse hos syrran & Pete i deras nya lägga! Ska hjälpa till och inreda, packa upp, träna & förhoppningsvis shoppa också! :) Skönt att komma ifrån lite nu när jag varit hemma så länge :p 

Här är förresten en bild från nyårsruset där jag syns i mitten av bilden med blå jacka: 


:) 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0