Åbo!

Är nice, riktigt skönt att få se lite snö & att det är lite halt för en gångs skull! haha menar det faktiskt ! :D I måndags när jag kom så tittade vi på film & åt chips! :) Såg en iq-befriad en, The Inbetweeners" men kul var den ! :)



Igår var vi aktiva, trots en sen start  på dagen! Åkte hemifrån vid halv 2 till Mylly (köpcentrum) där vi spenderade ett par timmar på mestadels rea-shopping ! Fick bla. med mig slalombyxor + glasögon, långa linnen, strumpisar, tossor, underkläder, träningskläder, kofta, klänning och världens mjukaste tröja ! :) mihi älska rea !

Efter en smoothie drog vi vidare till IKEA! Handlade mest till Sofi & Petes lägga men jag fick även med mig mina blårandiga ljus, äntligen ! De har varit slut de 2 senaste gångerna jag varit till IKEA så! Fick även fler matförvaringsbehållare. Såna genomskinliga i plast ! Älskar dom! Hatar att ha en massa kartonger i skåpen :p 

5h senare var vi hemma & avnjöt en god sen middag vid 7-tiden ! Just ja, hann även med att göra mig ännu fattigare genom att beställa en ONEPIECE! Från ziperall så en fejk meen superfin! :D Love it ! 

Eftersom vår dygnsrytm var så störd redan fortsatte vid med att gå till gymmet till 22 och träna 1h! haha Körde halva styrkeprogrammet & första INTERVALLÖPPASSET ! Åh, underbart var det ! :D 

Avslutade sedan kvällen med att äta varma smörgåsar & bygga ikea-möbler :) 



Idag grejjar vi i läggan, har satt upp gardiner, dammsugit, torkat ytor, satt upp saker i bokhyllor, piffat med blommor & ljus och röjt undan massa lådor ! :)) Snart blir det väl en sväng på stan i jakt efter kamera till mamma ! 

Imorgon åker jag hem igen! 

Hade !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0