Antistilla & Uppsala!

Fick stiga upp utvilad & pigg denna måndag, när hände det sist?! Sjukt skönt iaf :) Startade dagen med en ordentlig frukost & hann med att plocka med lite saker innan det var dags att hämta upp Larsson och senare Törna för att åka till skolan Antistilla och informera om sportlovet :) Antistilla visade sig vara en jättemysig fin liten skola där hela min 7åringa simskolegrupp gick! Jättekul att träffa dom igen :)) Ungarna var jättesnälla, den ena klassen dubbelt så frågvis som den andra meen det gick bra och vi vara klara vid 1 :) 

Kastade av Larsson, & hämtade istället upp Strömmen & Mickan i Hemmesta. Hem, fixa lite matsäck och så iväg mot Uppsala ! :D Lyckades tajma färjorna så det gick smidigt :) Det tog väl dryga timmen att köra och vi hittade utan problem till Lager 157. Stället var tydligen mycket mindre än vad butiken var på flera andra ställen meen vi hittade rätt mycket fint ändå :) Fick med mig 2 par jeans, cardigan, kofta, sköna tjocka strumpor, underkläder, och en tröja till Tilda i födelsedagspresent :) 

Fortsatte sedan in mot centrum och hittade slutligen till Forumgallerian där vi spenderade flera timmar till :) Hittade jeans på rea för 79spänn!!! Linne för 39, stickad tröja för 60!! Fick även med mig mer underkläder, en ny plånbok från Monki och ett pannband som passar att ha nu när jag ska va duktig och jogga utomhus ! :D 

Avslutade sedan dagen med en fin middag på donken, orkade inte leta reda på nått annat när gallerian stängde. Styrde sen kosan hemåt, tröttna, nöjda & glada :) 

Får tacka flickorna för en underbar dag ! Imorgon väntar spinningövning för fulla muggar för 18.15 ska jag, mickan & yui hålla vårt första spinningpass ! :DDD Är taggad men nervös! Hoppas det går bra :D 

Så här såg vi förresten ut idag;


Jag, Sofia, Lisa & Törna ;) 

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0