April - juni !

Fortsätter,...

APRIL: 


Det vankades finaldag i de åländska serierna & min brors lag tog silver ! Mitt lag slutade förövrigt 3a i serien!


Min lillebror fyllde 16 & vi åt thai på Wirrans för att fira det ! :D 


Vi var med i Tournament & jag , skadefri spelade ! :DD 


Vi åkte på Karonkakryssning! Väljer bild från dagen då folk var i skick ;)


Firade påsken på Irland med fiolen ! :D 


Hade underbara dagar & firade med en helt underbar pub-kväll! :D

I april började jag även jobba på Arken ! :) 


Firade en lugn valborg med familjen på stugan ! :)

MAJ:


Maj bjöd på underbart varmt väder !

Jag planerade studentfirande !


Åkte till Sthlm & firade att denna kille fyllde 3år ! :D


Åkte till Sthlm för att gå på Junibacken med dessa 2 som vi lovat 6-åringen i födelsedagspresent!

Satte mig även frivilligt i skolbänken 1dag för att ta Hygienpass, samt jobbade på Arken! 

JUNI: 


Tog studenten ! 




Blev firad 3-93åringar & hade en underbar dag ! :D 


Min bror gick ut grundskolan !


Åkte med familjen till USA på släktträff ! :)


Som ägde rum i Washington D.C ! 


Min syster fyllde 22 & det firade vi med middag på "The Cheesecake factory ! :D


Drog sedan vidare till NY ! Utsikt från "The Empire state building" :)

Central Park !


Lilla släktträffen utanför NY ! :) 


Väl hemma firade jag sedan midsommar med fina vänner ute i Lemland ! :) 


Dagen efter fick jag nyheten att Casper fått en lillasyster ! (:


Avslutade juni med att dra ut i skärgården med Jennifer! :) 



To be continued,... 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0