Bättre än igår!

Känner mig inte fullt lika risig och mer energi, +++ ! Lite störande är det dock att man ska va sjuk det sista man är innan man åker tillbaka, oh well. Ännu mer störande är det att det ÄNTLIGEN ligger snö på marken, och jag ligger inne. Hmm, är nog tillräckligt pigg för en liten sväng ut ändå & kasta en snöboll eller två ;D 

Dagens planer är hur som helst att försöka vila så att jag mår ännu bättre imorgon ! Och däremellan ska jag: 

1) Ta ner alla julsaker, vill ej ha dom kvar när jag kommer hem nästa gång
2) Packapackapacka! 
3) Avgöra vilka julklappar som blir kvar / ska tas med 
4) Plocka undan saker på rätt platser
5) Packapackapacka! 
6) Boka båten hem! 

Ikväll var jag bjuden att fira Lukas som fyller 21år idag, dessvärre åker jag inte och firar honom då jag inte vill vara skyldig till att ha smittat ner hela kalasfolket. Tråkigt men det ansvarsfulla beslutet. 

Tror jag börjar dagen med ett avsnitt HIMYM ;) Har kommit till säsong 7, d.v.s. den som går i USA nu , spännande ! :DD

Tjingeling !

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0