Helgen !

Hela fredagen kändes som helg, då vi spenderade hela förmiddagen i Gustavsberg på skridskor, för de allra flesta då. Men jag börjar bli van, men snartsnartsnart är jag tillbaka på banan igen ! :D 

Hade ttf i ett omklädningsrum och efter lunchen var vi således klara för dagen ! Passade på att vika in tvätt som blivit liggande medan vi väntade på Lisa :) Åkte sedan iväg för att handla inför helgen, kolla rean på intersport och så lite drickbart också! :) Hittade "crosscountry-ski" strumpor på rea samt sport-bh ! Bara vettiga saker ! :) 

Kvällen ägnade vi sedan åt att förbereda inför lördagen samt spela ALIAS med kompisarna från grannhuset :) Slötittade även på en film och hade en sms-fight! ;D Mycket rooligt :)

Lördag, Lilla elevträffen !


Inledde dagen med frukost/lunch. Kändes lite väl maffigt med riktig lunch till frukost meen serveras den 11.30 en lördag så blir det så :) Sen hade vi berättartimme. Förra årets IP klass med årets. Alla presenterade sig, och så berättade "gamlingarna" om va de jobbar med nu och vad som var roligast här under året och lite sånt :) Intressant och kul ! Tittade även på en massa fina bilder! 

Efter fikat så passade vi på att ställa iordning "bunkern" aka vår festlokal medan de andra svettades i kapp med LIF-aktiviteter ! Vi fick snällt ringa Rolle , vår vaktis på hans lediga dag då snacks till kvällen var inlåst hos en tjej som åkt från skolan utan att ge de till oss,.. men snäll som han är vår vaktis så räddande han dagen! :D 

Blev serverade en fancy middag & fortsatte sedan med kvällsunderhållning i gympasalen som hölls i av kåren, eller rättare sagt jag & Pära från Kåren samt min egen underbara crew! Åh, underbara vänner jag har ! 

Efter avslutad 6-kamp fortsatte underhållningen på eget håll, vi började i hus 3. Chillade, snackade osv. Därefter drog vi till Östra villan, där jag blev kvar bra länge då fina Robin tog fram gitarren och förgyllde kvällen ! Shit alltså, den killen kan han ! Samma kille som jag tidigare länkade till som spelade på vår julavslutning ! Allsång, fin sång av Robin och fina människor ! Mysfaktorn var hööög ! :)) Sedan började kvällen bli lite dimmig, var visst en sväng till festlokalen en snabbis och sen därifrån hade vi tydligen efterfest hemma hos oss. Summa sumarum en riktigt bra kväll :)

Idag är det söndag. Söndagar brukar jag bara ta det lugnt & vara ledig men inte idag inte. Min vän Jimmy är i Thailand och idag skulle han, Strömmen & Tove börja jobba på "Racketskolan" Aktivitet för 7-12åringar som vill lära sig tennis & badminton och röra på sig :) Riktigt kul var det , lite förvirrande bara ! Kul även att ett av mina gamla simskolebarn var med :) 

Därefter förtjänade vi god söndagsmiddag så vi åkte & tog med oss pizza hem ! Ikväll skulle gänget spela badminton så vi hamna i hallen även fast jag inte spela pga risken att hoppa och hamna snett med knät. Istället latja jag & Lisa med en fotboll. Och det mina vänner, var SUPERROLIGT ! Åh vad jag saknar att kunna vara med på allt skojj! Snart så, bara 2 kämpar veckor kvar i gymmet förhoppningsvis ! 

Har även beslutet att inte träna någon innebandy med Värmdö även om jag får OK på min födelsedag. Detta av flera orsaker; 

1) Lagom till slutspel av säsongen fungerar inte i ett lag jag knappt spelat in mig i, och tar hellre vara på tiden på Lillan än bara träna med dem faktiskt. 

2) Få möjlighet att göra massa annat ! Lära mig spela tennis, få spela innebandy med vännerna här och fotboll, basket, ja ALLT ! You name it ! Jag vill göra allt ! Sen vill jag även finna tid till gymmet så att jag fixar utförsveckan ! 

Så där har ni det, svart på vitt :) 

Avslutade sedan kvällen med att se på "Så ska det låta" med brudarna ! Fastna får denna gamla fina låt, & säger med den godnatt: 




Kommentarer
Postat av: Sofi

Och så håller du det också, hör sen!

2012-01-22 @ 23:31:40
Postat av: Hanna svarar:

haha lugn, jag har faktiskt bestämt mig ! Och detta beslutet kommer INTE att ändras ! :D

2012-01-23 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0