Mitt i veckan !

Har haft turen och ha sköna onsdagar i ett par veckors tid. Börjar med drama där vi idag hade första "15min musik" redovisningen. Detta går ut på att en i klassen får 15min att med hjälp av att spela upp låtar berätta lite om sig själv, hur man vill :) Ludde var först ut idag och han spelare 3 låtar och berättade om 3 händelser i hans liv, mycket intressant ! :) 

Fortsatte därefter med massage, fick helkroppsmassage av Rebecca ! Wunderbaaar ! Älska massage ! <3 Efter lunchen sen var det dags att åka till badhuset. Börjar känna mig hemma där nu efter 7 simskoleeftermiddagar och 1 heldags jobb ! :) 

Och simskolan med de vuxna va super ! :D Hur rolig som helst ! Och personerna, ca 20pers var underbara människor ! :D kommer ha askul varje gång ! :)) Lärde 2 thatländskor att simma, i princip från grunden :) Kändes bra! När jag jobba med en thaitjej kom en afrikan fram och undrade om inte jag kunde lära honom sen ! hihi kuuul :D Älskar verkligen att vara i vattnet ! :)) Avslutade sen med lite ruschkaneåk & bubbelpoool ! :D 

Ikväll var middagsmaten riktigt kass, ursäkta språket men att döpa om falukorv till medelhavskorv och tycka att det är en "wow" middag är faktiskt INTE okej ! 

Var trött men masade mig sent om sider till gymmet. Var där 1½h och körde. Sista halvtimman själv och lyckades dra till nått i låret igen, det var iaf irriterat så kunde inte slutföra alla övningar. Körde lite mage/rygg/armar istället tills jag var helt slut. Skönt det, för nu är jag less på rehaben. Det gick segt idag, och låret hjälpte ju inte precis till,... Bara 1 vecka, 5 dagar kvar nu ! KÄMPAAA! 

Har även varit duktig och ringt en massa idag: 

Ringt & avbokat tandläkare, check !
Ringt & bokat prevtid på min födelsedag, check !

Ringde även och gratta skruttungen som fyllde 7år idag ! Tilda min systerdotter alltså ! Hon var nöjd & gla iaf, den lilla stunden hon hade tid och prata med mig :)) Ska se till att fira henne när jag kommer hem :)

Ska även försöka få in en klipptid när jag åker hem och så hoppas jag bli bjuden på fin middag av familjen ! :D 

Annars så har vi SPM imorrn, där sportlovet ska fortsättningsvis planeras och sedan studietid och eftermiddagen består av skridskoåkning. Hoppas fan dom ändrar till skidåkning ! Annars protesterar jag & åker in till stan och röstar istället! Så det så ! 

Pratar iaf med finfina Jennifer nu & myser i min onepiece! Saknar den bruden alltså ! <3 Men strax ska jag sova, nattinatt !

// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0