Sicko kiddo!

Kärt barn har många namn, right?! Hur som, har fallit under vågen och ligger nerbäddad hemma i mitt barndomshem. Dagen, som är röd o alla är lediga och alla butiker stängda har spenderats i sängen, sett på massor av HIMYM avsnitt, druckit varm saft & ätit glass med blåbär ! Kunde varit värre ;)

Hur som, i onsdags efter att vi städat & piffat i x-antal timmar gav vi oss ner på stan! Gick för att äta på subway men det var fullt med folk så gick en sväng till Clas ohlsson först, fyndade en superbillig stavmixer till syrran & fick se en man stjäla saker, hmm,.. butikspersonalen såg honom, sprang efter & ringde vakterna iaf ! Förhoppningsvis tog dom honom, det önskar jag att det gjorde iaf ! :) 

Efter mat i magen så fixade vi först en kamera till mamma som varit utan sin i ett par år då min syster fylleslarvat bort den, inteligent jag vet ;) 

Därefter fortsatte vi och kollade in rean på stan, som visade sig vara mycket mer urplockad, meen hittade trots det en fin topp! :) har fyndat 2 toppar & 1 klänning, håhå det var inte igår vill jag påstå !

På kvällen blev det åter igen gymmet, andra halvan av styrkan & 2 intervallpasset ! Längre, och tyngre och utan pauser men jag fixade det ! Åh, härligt var det! 

Avslutade sedan dagen med att se filmen som min syster ALDRIG sett, P.S. I LOVE YOU! Åh, älska den! 

Igår fick jag stiga upp sjukt tidigt för att hinna med båten, var trött och fick inte mycket vettigt gjort på den. Irriterade mig över att kvinnan som stod och sjöng bara sjöng på finska samt att alla inte kan kontrollera sina barn. Jisses alltså,... 

Väl iland gjorde jag ärenden med mamma innan det blev middag på Wirrans ! Thaipeeps kan man lita på, alla andra hade typ stängt eftersom det var röd dag IDAG, inte igår,. suck,.. serviceminded?! Hell noo! 

Därefter gick vi & såg på bio, " The girl with the dragon tattoo"! Ni vet den eng versionen av "Män som hatar kvinnor" har man sett den svenska känner man bra igen sig , mycket är samma andra saker skiljer sig. 

Summa sumarum en spännande film! 




Jag var trött & kände mig hängig igår, men trodde att det bara berodde på sömnbrist. Idag vaknade jag upp med täppt näsa & kände mig risigare än risigaste. Dagens planer var att äntligen få klippa mig men dom fick jag skrota. Istället har jag legat i sängen, sett på HIMYM & käkat glass !

Åt precis middag, fick i mig nån minislice pizza så nu tänker jag återgå till HIMYM & hoppas att jag vaknar upp och mår strålande imorgon! 

Tjingeling!

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

Feeeel! Det var Julia som tappade bort den, inte jag!



O tycker fortfarande att boken e bättre än filmen! Måst sååå läsa om den!

2012-01-06 @ 17:48:41
Postat av: Hanna svarar:

Men vem hade ansvar för den?! Jaa just det ;)



haha heell noo, musiken är en så stor del så det tror jag inte påå tralala :D

2012-01-07 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0