Söndag!

Är den dagen på veckan där jag helst vill göra precis vad jag känner för, när jag känner för det :D Började därför dagen med att njuta av att jag inte behövde gå upp vid någon speciell tid men vid 12 började ändå magen kurra så då kände jag att det var dags :p 

Har nu avnjutit en härligt lugn söndagsfrukost samt kollat på skidtävlingar på tv, vill också ha snö & kunna åkaa ! Vi har ca 2cm , på vissa ställen -.- däremot är det fruktansvärt halt ! Usch och blää,... 

Dagens planer är gymmet, lite cross för att känna efter i låret som känns lite spänt och sen armar, mage, rygg & rumpa ! Jag behöver såna pass, där jag använder benen så lite som möjligt ! Efter en första awesomeness vecka så bröt ju alltså låret ihop (för att dramatiskt överdriva) såå nu ska jag tänka om, igen. 

Måste göra en veckoplanering över min träning. v.2 (minus idag) resulterade i 2 hela styrka, 2 uppdelade, ett intervall 1 och 1 crossintervall. Jag borde gjort 3 intervall (ett var planerat till idag), 3-4 styrke. Men nu har vi spinning på schemat också, vilket resulterat i att mina styrkepass blir lidande pga att benen redan är möra när jag kan köra igång. Hmm, tåls att fundera på! 

Nu tänkte jag iaf slänga ihop tvätten & byta om till träningskläder! Så får jag tvättat under tiden jag tränar ! Och det låter alldeles hyvens i mina öron! 

Tjingeling! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0