Where's my hero!?

Dagen började underbart som jag tidigare skrev, eftermiddagen gick åt till att fixa det sista inför passet och sen lagade jag en ordentlig middag: pasta me skinksås ! Mumma !

Vid 6 knallade jag ner till spinningsalen, peppad & nervös. Första problemet kom direkt då inte musiken ville starta trot att den fungerade hur bra som helst förut -.- Såå vi blev försenad ca 10minuter. Vilket ledde till stress då barngympamammorna hade en tid att passa. 

Så vi skippade uppvärmningen då alla trampat på när vi försökte fixa musiken. Såå utan uppvärmning fick jag köra min första låt, gick väl sådär. Har lite svårt att vara sådär löjligt glad & peppande. Tycker faktiskt mest jag känner mig löjlig om jag ska vara ärlig. Ju längre tid det gick i passet desto bättre gick det iaf, tycker jag och så fick vi även höra på feedbacken som vi fick efteråt. 

Men tanken; vad i helvete håller jag på med?! Slog mig inte bara en gång,... 

Därefter var det dags för innebandyträning. Vi var 10-11 pers men eftersom folk var tröga så byggde vi liten sarg och körde på liten plan. Fick ställa om träningen som jag faktiskt hade planerat i huvudet. Gick väl sådär det med, men eftersom jag redan var lite smått nerstämd så kände jag mig inte så givande där heller,... 

Åh, suck och stön. Vad håller jag egentligen på med?! Vad är det egentligen meningen att jag ska jobba med?! Tacksam för svar,... 

Väl hemma hade jag typ behövt en kram och ord i stil med; ni var duktiga, ingen är proffs direkt. Men möttes av mitt tomma rum och tystnad. Har duschat, käkat varma mackor, myst i min onepiece och lyssnat på musik. 

Imorgon är det föreläsning med Kalle , vuxensimskola och på kvällen ska vi på konsert; Gavin degraw ! 

Men ikväll spelar jag; Och undrar var min hjälte är?!


// Hanna

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag väntar häääär, på denna underbara händelserika -.- ö! ;)

2012-02-01 @ 21:42:24
URL: http://jeffeee.blogg.se/
Postat av: Hanna svarar:

hahah aaaw va söt du är fina du ! <3

2012-02-04 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0