Högsommar!



Sommar, ljuva sommar! Varför rusar du förbi?! Sen sist har jag haft två fullspäckade veckor som innehållit följande; 

-2½dags äventyrsläger med underbara kidz och en fenomenal personal! Massa kärlek till Kjell & Sanna! Sjukt kul, att man ens kan kalla det jobb?! :D 

-bestämt höstplaner: LONDON IT IS! Au pair! :D 

-massa jobb på arkeoo, körde dubblet ett par dagar arkeo 10-15/16 + sjödagarna 16.30- 21! Det var dock ett mycket klokt beslut! Sjödagarna gav mig bra erfarenhet, fina minnen och många nya vänner :)) 

-rockoff helg 1! Dansadansadansa till Rebecca & Fiona, Maskinen,etc! Utgång fre-lör, häng hos Göran, underbar musik, fina vänner, middag på garden! 

-Hängt med norrmän & ätit crêpes!

-bartömning & häng med albanus crew! Sov även ombord, mys! 

-Sjungit mig hes till Veronica Maggioooooo, Magnus Uggla, Timbaktu! 

-Finmiddag på Dinos med brudarna & Victor! 

-Seglat med Johanna, Sara & Karolina! 



-Kvällsjobb @arkeoo,...

-Promenad staden runt 

-En kort snabbvisit till Österbotten <3 

-En underbar söndag med gänget; volleyboll, ringåkande bakom båt, simning, matlagande! Spontant & fint! 

-Filmmys! 

-Idag har jag lekt sjuksyster till en finsk tjej, pratat av mig med världens bästa Sara, och faktiskt CHILLAT! Ibland händer det! ;) 

Imorgon är det strandhäng med favoritkillen Casper & C:o! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0