Sommartider!

Innebär korta nätter, jobb, utehäng, fester etcetctetc. Så nu tänkte jag utlysa en bloggpaus. Så behöver ni trogna läsare inte bli besvikna dag ut och dag in. 

Sen sist så har jag iaf jobbat klart på sportkidz, veckan blev superkul! Veckan därpå jobbade jag kväll på arken och dagarna ägnade jag mig åt att jobba hemma med att förbereda inför trädgårdsfesten vi hade i lördags! Den blev superlyckad, jag hade jag jättekul! Fick en massa fina saker också, kulkul :) Nu har jag firat min 20års dag för 3 och sista gången! haha men så blir det inga större firanden de kommande åren hade jag tänkt! Så lika bra att jag firade klart ordentligt ;D

Har inte hunnit med så mycket annat faktiskt, i söndags firande vi Göran med tårta, kortspel & film och igår var jag barnvakt till Tildisen. Himla kul man kan ha med barn faktiskt! Chillade på simskola, hoppa studsmatta, plocka och äta jordgubbar, såg på Karl Blomqvist etc! Lämnade av henne imorse för att åka ut till Geta för spännande möte! mihihi 

Såg precis att ÅUF behövde lägerledare för ett Äventyrsläger nästa vecka mån-ons, och jag är ju leedig mån-tis så ringde Kjell på dirren! Kulkulkul med läger ju! :D Jobbar ons 10-15 eg men Lovisa är ledig och Jenny jobbar kväll så det borde ju lösa sig! Ingen aning var, hur vad lägret exakt innefattar men det löser sig! Ska in och snacka med Kjell på torsdag :D 

Sen jag kom hem från Geta vid 12 har jag käkat lunch (y) steg ju upp 8.15 ! chillat och snackat med Kjell! Har nog haft tillräckligt lång lunchpaus nu så ska ta och göra någge vettigt! 

Ikväll väntar kalas hos kusin Åsa!

Tjohej! 

(Kom ihåg nu att jag utlyst paus, så räkna inte med någon superuppdatering) (Bara därför lär jag väl vara jätteduktig på att uppdatera de närmsta dagarna)

Förresten; kan bjuda på lite bilder från i lördags: 



Vi åt & drack, lekte, utmanades, skrattade & pratade! Perfekt kalas alltså! 

P.s. har redan fixat ledigt onsdag nästa vecka! Snälla Jenny bytte gärna :D 

// Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0