Dag 1

22.22 och jag ligger redan i sängen (y)

Första dagen avklarad, pga tok mycket regn fick vi byta le parkour mot gymnastik. Så det blev ju inte som jag tänkt mig men bra gick fot ändå, fick hjälp av Kristian (y)
I övrigt märktes det bra att vi hade nästan dubbelt så många barn och bara en hall. Mycket höga ljud och trångt,.. Dessutom hade man ju vant sig vid sin gamla grupp, hur duktiga dom blev som grupp och så var ju jag bortskämd med att ha en liten grupp förra veckan ;) men det blir nog bra det här!

Efter jobbet fixade jag present till dagens födelsedagsbarn hilmisen! 1år idag lilla pluttan :) hon fick lite somriga kläder och en hink med sandlådeprylar. Hon verka nöjd!

I övrigt har vi chillat ikväll, nu sova!

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0