Det går inte bra idag,...

Ryggen svider, en tå har jag lyckats få ett sår på också, den gör ont. Kollade precis schemat för nästa veckas sportkidz. Jag ska vara ledare tsm med Ludde (y) Men dom har failat och satt oss som aktivitetesledare på samma dag. Vilket blir tokigt då ingen av oss då kan hålla lekpass med vår grupp. 

Jaa, jag klagar. Det enda positiva är att det är mulet ute, det gillar jag för jag kan ändå inte sola. Men min tumme är nästan bra iaf! Och så måste jag se till att Jimmy kan vara med och passa på gymnastiken, då Kristian är gruppledare nästa vecka. 

Åååh va allt skulle vara jobbigt idag då. Suck. 

Nåja, det är väl bara att smörja ryggen för sjuttioelfte gången och hoppas att det ger med sig. Det lutade mot att vi skulle grilla innan jag åker till Sverige iaf. Fiiint! Har dessutom fått lönen från när jag och ett par kompisar städade vägar på Värmdö i våras. Välkommet såhär i mellanmånaden! (Sista studiestöd 4 maj, första lönen 15juli)

Bra, nu avslutade jag iaf med något positivt! Hejja! Nu återgå till packningen,...

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0