En mulen sommardag

Är tydligen vad som krävs för att jag ska orka få lite fart i bloggen igen! Det har hänt mycket sen sist, så mycket att jag knappt minns allt och tänker inte försöka skriva ner allt i detalj heller. Jag gör ett kortfattat försök: 

- var hem på kristihimmelsfärdslov, umgicks med vänner och masserade mest 
- fick Åkersberga åk 9 på övernattning, särskolan och CAS på besök 
- hade avslutningshajk 
- avslutade studierna vid Lillsved
-flyttat hem 
-varit förkyld & uppvaktat studenter med syster S
-jobbelijobbat på arken 
- spelat i 9 juni tåget
- varit till Norrtälje med syster T & systerdotter
-spelat fotboll & volleyboll
-kommit in på 1årig servitörsutbildning
-packat upp & packat om alla miljontals saker 
-varit på Arken & dansat 
-jobbat kväll för första gången 
-skickat in ett par jobbansökningar, fått svar och ska in på intervju 

Det är väl i korthet vad som hänt :) 

Just nu ligger jag och funderar, som alltid på framtiden. Jag har kommit in på servitörlinjen, och tackat JA eftersom de skulle ha svar redan nästa vecka. Bättre att ha en garanterad säkerhet med iaf studiestödsinkomst för hösten än ingen alls :) 

Jag ska åka till Sverige imorrn för att jobba på Sportkidz (www.sportkidz.se), just nu är jag 0 pepp. Sommaråland är underbart, mina vänner är fina och överlag är allt toppen faktiskt! Okej en orsak till att jag är opepp är väl för att jag lyckades stuka min tumme när vi spelade volleyboll och jag har fått ansvaret för gymnastiken båda veckorna. För det första hade det varit kul med variation och för det andra så kan jag inte visa jättemycket med en söndrig tumme :S 

Det här var meningen att vara det sista inlägget på "Livet på Lillsved" något avskedsinlägg blir det inte, jag har fällt mina tårar, jag är okej nu. Men istället blir detta första på "Sommaren 2012". Vill ni läsa om andras avsked till klassen kan ni kika in http://lillsvedsbloggen.se/

Det är dags att gå vidare, ny kategori och börja fundera över vad hösten har att erbjuda! 

// Hanna @ Åland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0