Fjällen & farväl <3

Jag har haft en sjukt bra vecka i fjällen! Roliga turer som både gått upp & nerför, i slalombackar, genom skog, längs isiga skooterleder och uppe bland molnen (nästan iaf).  Detta har lett till många fall och många skratt. En fantastisk resa helt enkelt!

Varje dag har sett ut ungefär lika men ändå olika. Började med frulle kl 7.30, avfärd ca 9 och ute till 15-16 tiden :) Kvällarna har varit lugna, det har inte funnits mycket energi kvar precis. Men sjukt kul & ett minne för livet :) 


Min fenomenala turgrupp! :) 

Nu är jag på Åland, åkte från Vemdalen vid 8 i fredags och kom iland på Åland 23.00. Lång resa = trött chey. 

Igår var både en sorgens och en glädjens dag på samma gång. Igår sa vi ett sista farväl till farmor. Det var tungt och jag har nog aldrig sett mina farbröder med tårar i ögonen förut. Samtidigt som en begravning är något så ledsamt och fruktansvärt så är det alldeles underbart att få träffa hela tjocka släkten <3


Vi åkte i kortege från byn


Lillebror, Kusin Johan, Pappa, Kusin Ted, Farbror B-Å & K-A 


Syster Sofi & jag spelade 




Våra blommor till farmor <3 

En sorgens dag med glädje av familjen och släkten! Ta hand om varandra, varje stund är värdefull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0